اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

رعایت اخلاق و حفظ وحدت مهمترین شاخصه نامزدهای انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: رعایت اخلاق و حفظ وحدت مهمترین شاخصه نامزدهای انتخاباتی است.

رعایت اخلاق و حفظ وحدت مهمترین شاخصه نامزدهای انتخاباتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان پور ظهر امروز در  بازدید از ستادهای انتخاباتی نامزدهای این شهرستان اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید با حفظ وحدت و همدلی بر روند مثبت برگزاری این دوره از انتخابات تأثیرگذار باشند و از تخریب و بی اخلاقی به شدت بپرهیزند.

وی ادامه داد: چشم دشمن به برگزاری این دوره از انتخابات بوده لذا کوچک‌ترین لغزشی از سوی نامزدهای انتخاباتی دشمنان را خوشحال کرده و با بزرگ جلوه دادن آن سعی در کم اهمیت جلوه دادن انتخابات در ایران می‌کنند.

فرماندار رباط کریم با بیان این که ترفندهای دشمنان برای خدشه وارد کردن به این انتخابات از ماه‌ها پیش آغاز شده است، تأکید کرد: توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به این انتخابات از ماه‌ها پیش آغاز شده، لذا مردم  و مسئولان و به ویژه کاندیداهای این دوره  باید هوشیار باشند و با حفظ وحدت، همدلی و با رعایت اخلاق این مهم را با موفقیت پشت سر بگذارند.

سلیمان پور ادامه داد: ملت آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی بارها و باها با حضور خود در پای صندوق‌های رأی به دشمنان اثبات کرده‌اند که دست از ولایت و آرمان‌های انقلاب برنخواهند داشت و بر حفظ این دو مهم تأکید دارند.

وی اظهار داشت: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اما هنوز دشمنان و بدخواهان این نظام دست از توطئه‌ها و دسیسه‌های خود برنداشته‌اند و هر لحظه با توطئه چینی قصد ضربه زدن به ست نظام را دارند.

فرماندار رباط کریم افزود: این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده لذا هیچ قدرتی قادر نخواهد بود که ریشه‌های محکم و شاخه‌های تنومند آن را از بین ببرد.

وی در پایان از ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان رباط کریم خواست تا با حضور خود در پای صندوق‌های رأی در روز 12 اسفند بار دیگر با آرمان‌های شهدا پیمانی مجدد ببندند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول