اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه ای دیگر - 116

نوری: حضور مردم در 12 اسفند پرشور خواهد بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه هیدج گفت: حضور مردم در انتخابات 12 اسفند همچون دوره‌های گذشته پرشور و گسترده خواهد بود.

نوری: حضور مردم در 12 اسفند پرشور خواهد بود

حجت‌الاسلام محمد نوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مردم برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف حضور داشته و حضور در انتخابات را تکلیف شرعی خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه باید به وصیتنامه امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف توجه شود، افزود: مردم اهداف و برنامه‌های انقلاب را با رهنمودهای عملی امام خمینی و پس از آن مقام معظم رهبری دنبال می‌کنند.

امام جمعه هیدج با اشاره به اینکه مردم در درجه نسخت شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی خود می‌دانند، یادآور شد:  خدمات دولت به مردم موجب خوش‌بینی مردم به نظام شده است.

وی با بیان اینکه اعمال تحریم و توطئه هیچ‌ گاه بر روند رو به رشد مردم برای حضور در انتخابات تاثیر گذار نبوده است، تصریح کرد: هر چه این تحریم‌ها بیشتر شود مردم برای حفظ استقلال کشور بیشتر در صحنه حاضر می‌شوند.

نوری با اشاره به اینکه در راستای جلب حضور حداکثری مردم در انتخابات در شهرستان برنامه‌های مختلفی انجام شده است، افزود: تاکید در خطبه‌های نماز جمعه و حضور در برنامه‌های مختلف از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه توکل به خدا و قدرت مردمی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته است، یادآور شد: در 33 سال گذشته شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات مختلف بودیم.

امام جمعه هیدج با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس در اداره امور کشور تاکید کرد: از نظر امام خمینی مجلس در راس امور کشور است.

وی با بیان اینکه دشمن در مرحله قبل از انتخابات تمرکز خود را بر کمرنگ جلوه دادن حضور پر شور مردم قرار داده است، تصریح کرد: این حضور همچون دوره‌های گذشته پرشور خواهد بود.

نوری شاخص‌های مورد نیاز برای یک نماینده خوب را تقوا، وارستگی، تعهد، پرهیزگاری، ولایت‌مداری، استکبار ستیزی و نداشتن وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت اعلام کرد و گفت: انتخاب فرد اصلح با توجه به این ویژگی‌ها از وظایف مردم است.

وی گفت: ملت ایران با تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به تکلیف شرعی، ملی و میهنی خود عمل می‌کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول