اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

کسانی تخریب می‌کنند که ضعف دارند

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب و تضعیف دیگر کاندیداها نشانه ضعف بوده و نادیده گرفتن خدمات نظام توسط کاندیداها عملی ناپسند است.

کسانی تخریب می‌کنند که ضعف دارند

سید قدرت‌الله حسینی‌پور ظهر امروز در حاشیه نشست با جمعی از بزرگان طوایف مختلف در گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در بحث انتخابات هر یک از ما به عنوان یک ایرانی باید با اتحاد و یکپارچگی دست در دست هم دهیم و ضمن حضور حداکثری، فضای انتخابات را مدیریت کنیم.

* حضور مردم در انتخابات از برکات انقلاب است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی توجه به توطئه‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم، حضور حداکثری در انتخابات مجلس را ضامن حفظ حیات انقلاب و تضمین‌کننده آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه جوانان ما از شعور سیاسی برخوردار هستند، یادآور شد: جوانان ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های انقلاب حضوری به یادماندنی داشته‌اند.

وی جوانان را سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: جوانان راه تعیین سرنوشت و حفظ اقتدار کشور را می‌دانند و در انتخابات گذشته نیز در صف اول حضور داشتند.

حسینی‌پور با اشاره به روند انتخابات مختلف در ایران بیان داشت: حضور فعال و پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انتخابات دخالت و اظهار نظر در تعیین سرنوشت کشورشان از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

* حضور  پرشور در انتخابات بر هم‌زننده معادلات دنیای استکبار است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز تهدیدها جدی است و دشمن با بهره‌گیری از غول‌های رسانه‌ای و بهره‌گیری از صدها شبکه ماهواره‌ای تبلیغاتی ضد ایرانی و ضد اسلامی می‌خواهد ایران را کشوری تزلزل یافته بر اثر تحریم‌ها معرفی ‌کنند.

حسینی‌پور با اشاره به روند برگزاری انتخابات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تا قبل از انقلاب مردم در صحنه‌های سیاسی و دیگر امور جامعه هیچ دخالتی نداشتند.

وی افزود: امروزه و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در صحنه‌های گوناگون، همچون برگ زرینی در پیشانی افتخارات این نظام اسلامی است.

حسینی‌پور برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت گسترده مردم را افزایش اقتدار نظام اسلامی دانست و یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات عامل مهمی برای خنثی‌کردن دسیسه‌های سازمان‌یافته و نقشه‌های شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی در ابعاد مختلف به دشمنی با ملت ایران ادامه می‌دهد و از نظر فرهنگی با بهره‌گیری از شبکه‌های مختلف جریانی علیه دین، فرهنگ و کشور و ملت ایران اسلامی به راه انداخته است.

حسینی‌پور برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت گسترده مردم را بر هم زننده تمام معادلات غرب و دنیای استکبار دانست و بر حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد.

*کاندیداها به جای تخریب به ارائه برنامه بپردازند

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ملت مقاوم و مستحکم ایران با تمام سختی‌ها در برابر هجمه‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده و از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی خود دفاع کرده است.

حسینی‌پور در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر واکنش شما در برابر تخریب برخی کاندیداها و هواداران علیه آن‌ها چیست، یادآور شد: تخریب و تضعیف دیگران نشانه ضعف و ناتوانی بوده و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تخریب معنایی ندارد و عملی ناپسند است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها و هواداران آن‌ها افزود: کاندیدها باید به جای تخریب به ارائه برنامه بپردازند.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول