اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه خراسان

12 اسفند صحنه امواج خروشان بیداری و بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان در بیانیه‌ای برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آورده است: ١٢ اسفندماه امسال و انتخابات نهمین دوره مجلس صحنه امواج خروشان بیداری و بصیرت ملت ایران می‌شود.

12 اسفند صحنه امواج خروشان بیداری و بصیرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در متن این بیانیه آمده است: درود و سلام خدا بر ملت سلحشور ایران اسلامی که با حضور هوشمندانه در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال نشان دادند که همچون سال‌های گذشته در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور اسلامی حضور دارند.

در ادامه آمده است: امروز چشمان امیدوار ملت‌های مسلمان و مظلومان آزادی‌خواه جهان به نظام جمهوری اسلامی دوخته شده و مردم حماسه‌ساز و غیرتمند ایران بار دیگر در پای صندوق‌های رای با نشاط، شور و آگاهی پشتیبانی قوی از حریم ولایت و اهداف آزادی‌خواهانه نظام را اعلام می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: ١٢ اسفند ماه امسال صحنه امواج خروشان بیداری و بصیرت ملت ایران است که همسو با بیداری اسلامی مسلمانان منطقه پشت دشمنان را به خاک می‌کشند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: تبارک الله به مردم ایران اسلامی که با متانت و هوشمندی خود دشمنان را که در پی راه‌اندازی جنگ روانی، به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات و به پندار واهی خود جدا کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند روسیاه می‌کنند.

در ادامه آمده است: کارکنان و خانواده‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی  ایران  مستقر در منطقه خراسان و مشهد مقدس در ادامه حضور ولایت‌مدارانه و ایثارگرانه خودشان در هشت سال دفاع مقدس و نگهبانی از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی، در کنار دیگر اقشار مردم یک‌ دل و یک صدا در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و در سالهای گذشته و با صلابت بیشتر ادامه راه پر افتخار انقلاب اسلامی را استمرار بخشند.

انتهای پیام/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول