اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی شهرستان مبارکه:

کاندیداها برای مطرح کردن خود چهره نظام را تخریب نکنند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان مبارکه گفت: در برهه حساس کنونی کاندیداها باید توجه داشته باشند که برای مطرح کردن خود دیگر کاندیداها را تخریب نکنند و به صورت غیر مستقیم سبب مخدوش شدن چهره نظام در جهان نشوند.

کاندیداها برای مطرح کردن خود چهره نظام را تخریب نکنند

عبدالله عمرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به برنامه پنجم توسعه برای آبادسازی روستاها و برآورده کردن خدمات مورد نیاز روستائیان تلاش فراوانی کرده است، اما در شرایط کنونی دشمنان با تبلیغ‌های دروغین سعی می‌کند پشتوانه نظام را تضعیف کرده و حضور حداکثری مردم را تحت تأثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه بخش‌ شامل شهرها، روستاها و هر مکانی است که جمعیتی در آن قرار دارد، تصریح کرد: گرچه بخشداری مسئولیت اجرایی برای انتخابات شهرها ندارد، اما می‌تواند به عنوان بازرس و مشاور فرماندار برای اجرای انتخابات فعالیت ‌کند.

بخشدار مرکزی مبارکه ادامه داد: تاکنون جلسه‌های متعددی را در سطح روستاها برای آگاه‌سازی مردم برگزار کرده‌ایم و مردم مبارکه به یقین با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر وفاداری خود به نظام را به اثبات می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در شهر مبارکه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، تاکید کرد: این موضوع سبب می‌شود سرعت اعلام نتایج انتخابات در این شهرستان سریع‌تر از شهرهای دیگر باشد و تدابیر مناسبی نیز توسط ستاد انتخاباتی شهرستان مبارکه، شورای تأمین و فرماندار محترم، شورای نگهبان و هیئت بازرسی برای حفظ و صیانت آرای مردم اندیشیده شده است.

عمرانی تصریح کرد: حضور همه جانبه مردم فهیم و ولایی کشور  در طول 33 سال که از انقلاب می‌گذرد همواره سبب حفظ نظام جمهوری اسلامی بوده است و این بار نیز ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس مشت محکمی بر دهان کسانی که نمی‌خواهند موفقیت‌های نظام ما را در ابعاد مختلف جهانی ببینند، می‌زنند.

وی با بیان اینکه مردم فهیم ایران همواره با تحقیق کاندیدهای خود را انتخاب کنند، تاکید کرد: البته این فرهنگ‌سازی در سطح جامعه باید انجام شود که وظیفه نماینده اجرای قانون نیست بلکه یک نماینده اصلح باید بینش کافی درباره قوانینی که منجر به حل مشکلات مردم می‌شود، داشته باشد. در این راه یک نماینده اصلح باید از منابع و امکانات فراوان سطح کشور، فکر جوانان و عقل جمعی ملت ایران به بهترین نحو استفاده کند ضمن اینکه در کار خود همواره خدا را در نظر داشته باشد.

این مقام مسئول از جمله مهم‌ترین خصوصیت‌های یک نماینده اصلح را ولایت‌مداری دانسته و گفت: نماینده شایسته باید فکر بازی داشته باشد و به دور از منافع شخصی و گروه‌های خاص عمل کند.

عمرانی با بیان اینکه نماینده منتخب هر شهرستان باید دیدگاه ملی داشته باشد، تصریح کرد: این افراد نباید کار خود را به فعالیت‌هایی مانند استیضاح وزیران و سوال از رئیس جمهور محدود کنند بلکه باید اهم فعالیت‌های خود را بر حل مشکلات مردم در سطح ملی متمرکز کند. در این راه نماینده باید بدون توجه به اینکه آیا فعالیت او سبب رای آوردن در دوره‌های بعدی نیز می‌شود یا خیر در کنار فعالیت برای آبادانی شهر خود در راه منافع کشور تلاش کند و به عبارتی دید ملی داشته باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول