اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر بهبهان:

دشمنان منتظر حماسه تاریخی مردم در 12 اسفند باشند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان گفت: دشمنان داخلی و خارجی منتظر حماسه تاریخی مردم در 12 اسفند باشند.

دشمنان منتظر حماسه تاریخی مردم در 12 اسفند باشند

بهمن خلیلی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: ایران اسلامی در برگزاری شایسته انتخابات سابقه درخشانی داشته و برگزاری 30 انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، گواه همین سخن است.

وی تصریح کرد: مردم ما نیز همواره در رویدادهای بزرگ حضوری گسترده داشته و مشارکت خوبی نیز در انتخابات انجام شده داشته‌اند.

خلیلی افزود: حضور مردم در پای صندوق‎های رأی نتایج و آثار مثبت فراوانی برای نظام ما داشته که یکی از این آثار مثبت خنثی و بی‎اثر کردن توطئه‎های فراوان دشمن است.

عضو شورای اسلامی شهر بهبهان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به طور یقین ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی این بار نیز همچون گذشته با مشارکت حداکثری در پای صندوق‎های رأی پاسخ قاطعانه‎ای به دشمنان خواهند داد.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی نیز باید ضمن توجه به تفکر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، طبق چارچوب‎های نظام عمل کنند ابراز داشت: کاندیداها باید تخصص‎های لازم را داشته و با شناخت کافی و کامل از وظایف و شرایط حاکم، فضاهای خالی جامعه را پر کرده و برنامه‎هایی برای پیشرفت حوزه انتخابیه خود و در نهایت کشور تدارک ببینند.

خلیلی با اشاره به رقابت‎های انتخاباتی صورت گرفته در این روزها گفت: همه نامزدهای انتخاباتی باید طبق گفته رهبری حرکت کرده و اخلاقیات را فدای منافع شخصی خود نکنند.

وی خاطر نشان کرد: در هر صورت پس از پایان رأی‎گیری‎ها، تنها یک نفر به عنوان نماینده حوزه انتخابیه بهبهان وارد بهارستان خواهد شد و بقیه باید یار و یاور وی بوده تا بهبهان به جایگاه خود برسد و چنانچه فردی پیروز نشد به منزله شکست خوردن نیز نخواهد بود.

عضو شورای  اسلامی شهر بهبهان در پایان ابراز امیدواری کرد مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بهبهان بیش از گذشته در این رویداد مهم و عظیم شرکت کرده و بار دیگر با ولایت فقیه و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول