اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترکمن:

حضور مردم در انتخابات آرمانی و ایمانی خواهد بود

خبرگزاری فارس: محمد حسین ترکمن نامزد اصولگرای انتخابات با انتشار بیانیه‌ای خطاب به مردم استان کرمانشاه خواستار مشارکت گسترده و حضور آرمانی و ایمانی آنان در انتخابات مجلس نهم شد.

حضور مردم در انتخابات آرمانی و ایمانی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه ترکمن در این بیانیه دعوت آورده است:

مردم شریف،ولی شناس، صبور و شهیدپرور کرمانشاه،

روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی است و مشیت الهی مقرر نمود که به صورت نامزد انتخابات مجلس نهم در صحنه ی انتخابات حضور نیابم. با استعانت از ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای مظلوم دیارمان سید محمد سعید جعفری شهید پیشرو و پیشتاز این خطه ی شریف و به تأسی از فرمان امام المسلمین خامنه‌ای عزیز و ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی جهت حضور در پای صندوق های رأی در 12 اسفندماه ضرورت دارد خاضعانه از حمایت معنوی بی‌بدیل و کم سابقه فرزند خلف شهید سعید محمد سعید جعفری، ایلات و عشایر خاصه ایل سرفراز و غیرتمند کلهر و ایلات و طوایف دیگر کرمانشاه، دانشگاهیان و دانشجویان خاصه تشکیلات ولایت محور جامعه اسلامی دانشجویان، خانواده معظم شهدا، فرهنگیان و اهالی قلم، بزرگان کشور به ویژه کرمانشاهیهای غیور و فاضل و متعهد به مردم که نماد عاشقان خدمت به این استان بوده و هستند، تشکر کنم.

وی آورده است: با تأسی به بزرگ اندیشی این مردم فرزانه و ولایت مدار پیمان و میثاق می‌بندم که همواره به عنوان سربازی کوچک در خدمت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه و خدمتگزاری کوچک برای مردم شریف و نجیب کرمانشاه باشم.

مدیرمسئول هفته نامه ابوذر تصریح کرد: اینگونه امتحانات و ابتلائات ذره ای از عشق ما به نظام و رهبری نخواهد کاست و همواره با تشنگان قدرت و عمله های کانون های قدرت و ثروت با بصیرت تام و تمام در ستیز آرمان جویانه خواهیم بود و از بی مهری های هدایت شده پروایی نخواهیم داشت.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان همچنین آورده است: این حقیر ضمن دعوت از مردم شریف این دیار به حضور آرمانی و ایمانی در پای صندوق های رای و انتخاب نامزد اصلح که وابستگی و پیوستگی به کانون های قدرت و ثروت نداشته باشد، تاکید دارم که دشمنان این نظام شکوهمند و اصیل در پی کمرنگ نمودن حضور مردم در پای صندوق های رای برای ضربه زدن به اصل نظام اسلامی و مردم استوار آن هستند، از این رو حضور یکپارچه و متحدانه در این عرصه یک وظیفه ی شرعی و عقلی است که حتما مردم آن را به منصه ی ظهور خواهند رساند.

مدیرکل سابق صدا و سیمای استان کردستان افزوده است: ما گرد خورشید جهان افروز ولایت پروانه ای پر سوخته‌ایم و در 12 اسفند حماسه 20 مهر دیگری از جنس مردم دیار عشق و شهادت، کرمانشاه سرفراز، می آفرینیم و به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب دفتر ایثار مفتوح خود را با اهدای خون و آبرو در مقابله با باندهای ثروت و قدرت و وابستگان مجهول اللهویه و معلوم الحال در این استان قدرتمندانه و با تمام توان به عنوان عنصری رسانه‌ای دنبال خواهیم نمود و البته جام صبر و سکوت را در موقع مقتضی خواهیم شکست.

این نامزد اصولگرا در پایان با تمکین به نظر شورای نگهبان درباره خود تصریح کرده است: در مقطع فعلی بنا به تشخیص و اوامر ولی‌فقیه زمان به حکمیت شورای محترم نگهبان خاضعانه تکریم نموده و مصالح و منافع خویش را هیچگاه بر منافع و مصالح نظام ارجح نخواهیم دانست: « و ان لو استقاموا علی الطریقه لاسقیناهم ماء غدقا».

انتهای پیام/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول