اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو جبهه پایداری:

جبهه پایداری در خدمت گفتمان اصیل اصولگرایی است

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه آنچه از زبان برخی بداندیشان درباره پیوند جریان انحرافی و جبهه پایداری گفته می‌شود، دروغ محض است، گفت: جبهه پایداری مطیع اوامر رهبری و در خدمت گفتمان اصیل اصولگرایی است.

جبهه پایداری در خدمت گفتمان اصیل اصولگرایی است
سیدقدرت‌الله حسینی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم در این انتخابات با شور و نشاط زیادی پر شورتر از انتخابات‌های گذشته در تعیین سرنوشت خویش شرکت خواهند کرد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر چه توطئه دشمن بیشتر می‌شود و علیه نظام اسلامی و مردمی شایعه‌پراکنی بیشتری صورت ‌گیرد، مردم مصمم‌تر از پیش در رکاب انقلاب، نظام و رهبری از دستاوردها دفاع خواهند کرد.
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در ادامه افزود: یکی از ارکانی که دشمن از بدو پیروزی انقلاب تاکنون برای به انحراف کشیدن آن توطئه‌های گوناگونی تدارک دیده، مجلس شورای اسلامی است.
حسینی در این خصوص گفت: دشمن در بحبوحه مجلس ششم بسیار ذوق‌زده شده بود، چرا که در برخی موارد احساس می‌کرد برای رسیدن به مطامع خود خبری از ایستادگی و پایداری نمایندگان در برابر توطئه‌ها نیست.
عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس شورای اسلامی ایستادگی و پایداری در مقابل توطئه‌ها و دشمنی‌ها را از خصلت‌های بارز یک نماینده اصولگرا دانست و گفت: برای پایداری و ایستادگی در برابر عداوت‌ها باید بسیاری از خواسته‌ها و منیت‌ها را کنار گذاشت و با اخلاص و پایمردی در این کارزار تنها به منافع اسلام و انقلاب اندیشید.
حسینی‌پور فلسفه تشکیل جبهه پایداری را در همین راستا دانست و گفت: جبهه پایداری جزئی از جریان اصولگرا بوده که مطیع محض اوامر رهبری و در خدمت گفتمان اصیل اصولگرایی به فکر خدمت صادقانه به مردم است.
وی به دو ویژگی بارز این جبهه در هنگامه کنونی اشاره کرد و گفت: مقابله با جریان فتنه و ریشه‌های پنهان این جریان ضد انقلابی و ایستادگی در برابر جریان انحرافی از مواضع روشنی است که جبهه پایداری از زمان شکل‌گیری تاکنون به آن پایبند بوده و در ادامه نیز این راه را ادامه خواهد داد.
این نماینده اصولگرای مجلس با دروغ محض خواندن ارتباط جبهه پایداری و جریان انحرافی گفت: بحث‌هایی که برخی برای فرار به جلو در این راستا مطرح می‌کنند، همه دروغ محض است.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول