اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم از صومعه‌سرا:

کاندیداها رقبای خود را تخریب نکنند

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم در صومعه‌سرا گفت: کاندیداها رقبای خود را تخریب نکنند و تهمت‌زنی‌های انتخاباتی اعتماد مردم را کم می‌کند.

کاندیداها رقبای خود را تخریب نکنند

سید کاظم دلخوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با قدردانی از حضور و اتحاد همیشگی ملت در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم از اهمیت بسیاری برخوردار است که مشارکت همگانی و همیشگی ملت را می‌طلبد.

وی با اشاره به جایگاه و مقام مسئولان و خادمان ملت در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: پست‌ها و مقام‌های اجتماعی در هیچ دوره و مکانی به صورت همیشگی وابسته یا مختص به فرد خاصی نیست.

کاندیدای مجلس نهم در صومعه‌سرا افزود: مسئولان جایگاه خود را مدیون و مرهون توجه آگاهانه و لطف ملت هستند و هرگاه ملت بخواهند، کنار گذاشته می‌شوند.

وی درباره برخی حاشیه‌های انتخاباتی و فضاسازی کاندیداها علیه یکدیگر برای اخذ بیشترین آرای مردم بیان داشت: فضاسازی، افترا و تهمت‌زنی‌های کاندیداهای انتخابات به یکدیگر از اعتماد و مشارکت مردم می‌کاهد.

دلخوش مردم را آگاه و مسلط بر اوضاع و احوال جامعه دانست و متذکر شد: کاندیداها باید عملکردها و توانمندی‌های خود را برای ملت مانور دهند و از تخریب شخصیتی افراد بپرهیزند.

وی با بیان اینکه ایجاد تنش انتخاباتی در دوران انتخابات امری ناپسند و ناشایست است خاطر نشان کرد: نادیده گرفتن هوشیاری و بصیرت مردم امری اشتباه و دور از شأن انسانی است.

کاندیدای منتخب اصولگرایان صومعه‌سرا یادآور شد: ایجاد تنش و اختلاف در دوران انتخابات موجب افزایش بار مشکلات مردمی می‌شود.

وی با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اذعان داشت: نمایندگان علاوه بر کار قانونگذاری باید در پیشبرد اهداف نظام و ایجاد آبادانی بیشتر کوشا باشند.

دلخوش اصلاح مسیر و ساختار در عرصه‌های مختلف عمرانی و تولیدی را از برنامه‌ها و اهداف کاری خود برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی مجلس جدید عنوان کرد و افزود: در چند ساله اخیر بسیاری از فعالیت‌های عمرانی در حوزه آسفالت راه روستایی، گازکشی، انتقال آب شرب، اگوکشی، ساخت سالن‌های ورزشی، نوسازی مدارس و افزایش بخش تولیدات تا سطح بالایی در صومعه‌سرا انجام شده است.

وی صومعه‌سرا را یک شهرستان مطرح و دارای شاخص‌های بالای عمرانی و تولیدی در سطح کشور نامید و تصریح کرد: تا سال 91 بخش زیادی از اجرای طرح‌های عمرانی در صومعه‌سرا به پایان می‌رسد.

کاندیدای منتخب اصولگرایان صومعه‌سرا با اشاره به دیگر اهداف کاری خود برای حضور در کرسی مجلس جدید اظهار داشت: ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذاران بیشتر برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های صومعه‌سرا از دیگر برنامه‌ها در راستای کاهش معضل بیکاری است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید افراد مفید و مؤثری برای خدمت به مردم جامعه باشند ابراز داشت: مجلس جای مناسبی برای مهم بودن افراد نیست بلکه نمایندگان باید تأثیرگذار در اخذ حق مردم باشند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول