اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدا اصولگرا مجلس در کوهبنان:

مترقی‌ترین قانون اساسی از آن ملت ایران است

خبرگزاری فارس: کاندیدا اصولگرا مجلس نهم در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان گفت: مترقی‌ترین قانون اساسی دنیا از آن ملت ایران است، زیرا در رأس هرم اصل ولایت فقیه وجود دارد.

مترقی‌ترین قانون اساسی از آن ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، یدالله سپهری سه‌شنبه شب در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: حکومت ما باید الگویی برای سایر کشورها باشد، لذا جمهوری اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری هم بعد اعتقادی و هم بعد مردم‌سالاری دینی را در خود جای داده است.

وی افزود: اگر بخواهیم به قانون اساسی نگاه کنیم، مترقی‌ترین قانون در دنیاست، زیرا در رأس هرم اصل ولایت فقیه وجود دارد که تمام ابعاد حکومتی زیر نظر ایشان است و مشروعیت قوای سه‌گانه در گرو توجه ولایت فقیه رقم می‌خورد و به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر عملکرد آنها نظارت دارند.

سپهری تصریح کرد: طبق اصل چهار قانون اساسی تمام قوانین و مقررات باید مطابق با اسلام باشد که این را شورای نگهبان باید تأیید کند و در بحث انتخابات هم شورای نگهبان ناظر مستقیم بر قوه مقننه است.

وی گفت: پیگیری موضوع بهداشت و درمان به ویژه تأمین کادر پزشک متخصص کوهبنان، پیگیری موضوع اشتغال جوانان و به‌کارگیری نیروهای بومی، کمک به ایجاد مدیریت الکترونیک و تکریم ارباب‌رجوع، پیگیری و تعامل در بهبود مدیریت ادارات و پیگیری جدی آب آشامیدنی این شهرستان در صورت انتخاب در دستور پیگیری قرار دارد.

سپهری ابراز داشت: همچنین آبرسانی بهداشتی در روستاها، پیگیری تحقق سند چشم‌انداز، پیگیری و تعامل با مسئولان برای ساخت و تکمیل جاده‌های در دست اقدام، پیگیری طرح‌های زود بازده، پیگیری و حمایت از آموزش در مسائل فرهنگی و آموزش‌های حرفه‌ای و ایجاد رشته‌های جدید دانشگاهی در شهرستان‌های کوهبنان و زرند، تعیین و تشکیل کار گروه‌ها به منظور بهبود وضعیت معیشتی، رفاهی و ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های من است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول