اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی:

راه اصلاح کشور جز از طریق صندوق آرا ممکن نیست/ برخی نخبگان و خواص در سال 88 نمره خوبی نگرفتند

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: راه اصلاح کشور جز از طریق صندوق آرا نیست و امور کشور فقط از طریق مشارکت مردم صورت می‌گیرد.

راه اصلاح کشور جز از طریق صندوق آرا ممکن نیست/ برخی نخبگان و خواص در سال 88 نمره خوبی نگرفتند

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه برخی نخبگان و خواص کشور در سال 88 نمره خوبی نگرفتند، اظهار داشت: این افراد در مسیری قرار گرفتند که به دشمن ختم می‌شد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در روزهای آغازین فتنه با فتنه‌گران مدارا کرد، خاطر نشان کرد: پیروز این میدان در غلبه بر دشمنان و فتنه‌گران مردم بودند که با حضور دوباره خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز موفقیت جدیدی می‌آفرینند.

دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اینکه هر کسی که مدعی اصلاح‌طلبی باشد اما از مبانی اسلام، قانون اساسی و مبانی هویتی کشور فاصله گیرد، ارزشی ندارد، اضافه کرد: مردم باید با بصیرت کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه کشور از نظر فناوری و تکنولوژی‌های جدید در سطح بالایی قرار دارد، ادامه داد: با وجود این تک تک رای‌ها در راستای تامین امنیت و استقلال ملی اثر بخش‌تر از امکانات نظامی است.

روح‌الامینی نجف‌آبادی به وضعیت هشت مجلس گذشته اشاره کرد و افزود: مجلس نهم زمانی متولد شد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد تغییرات و تحولات جدیدی بوده است، که باید خود را در عرصه‌های مختلف نشان دهد.

وی با بیان اینکه افرادی که در حال حاضر کاندید انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی هستند، باید کارنامه ارائه دهند، یادآور شد: افرادی که سابقه کار و کارنامه ندارند نیز باید برنامه‌های مناسبی ارائه دهند تا مردم با بررسی این برنامه‌ها و کارنامه‌ها دست به انتخاب بزنند چون کیفیت افرادی که در این مجلس حضور می‌یابند، اهمیت بسیار بالایی دارد.

دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه سیاسی در کشور آسیب‌شناسی مستمری صورت نگرفته است، ادامه داد: برنامه‌ریزی به منظور پیکره‌بندی مجلس از الان باید آغاز شود و این پیکره‌بندی‌ها نیاز به آسیب‌شناسی اساسی دارد.

وی در پاسخ به سئوال یک دانشجو در زمینه تخلف در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اظهار داشت: خود وی به منظور رسیدگی به این مسئله به ارزیابی و بررسی در استان اصفهان پرداخته است.

روح‌الامینی نجف‌آبادی اضافه کرد: با استفاده از نمونه‌برداری‌های تصادفی و منظم از آراء مردم، صحت آمار اعلام شده اثبات شد.

وی با بیان اینکه با موثرترین طرفداران ستاد موسوی صحبت کرده و از آن‌ها تقاضای ارائه مدرکی دال بر تقلبی بودن انتخابات کرده است، ادامه داد: آن‌ها هیچ گونه مدرکی برای ارائه و اثبات ادعای خود نداشتند.

دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی همچنین در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه "محسن رضایی بر طبل تقلب کوبیده است" خاطرنشان کرد: رضایی فقط اعتراض داشته است و بر طبل تقلب نکوبیده است که بعد از بررسی‌های صورت گرفته از شکایت خود انصراف داد.

وی همچنین در زمینه کشته شدن فرزند خود در کهریزک اذعان داشت: از همان ابتدا مسیر قانونی را در این زمینه پی گرفته است و به عنوان ولی دم و مدافع مردم حق عدم پیگیری ندارد.

وی عنوان کرد: پیگیری‌های آن‌ها بسیاری از رویه‌های موجود را اصلاح کرد و باعث شرمندگی افرادی که در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌‌‌‌‌اند شد.

دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که چرا در این دوره از مجلس شورای اسلامی کاندید نشده است، تصریح کرد: برای حفظ خون پسرش شرکت نکرده است، چرا که همه تصور می‌کردند با استفاده از خون فرزندش به قدرت رسید.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول