اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفدهم لیگ دسته یک بسکتبال صورت گرفت

پیروزی تیم بسکتبال کاله مازندران برابر البرز

خبرگزاری فارس: در هفته هفدهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم کاله مازندران شامگاه جمعه تیم هیئت بسکتبال استان البرز را مغلوب کرد.

پیروزی تیم بسکتبال کاله مازندران برابر البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در هفته هفدهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم بسکتبال کاله مازندران شامگاه جمعه با تیم هیئت بسکتبال استان جدیدالتاسیس البرز دیدار کرد.

تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها توانست در پایان چهار کوارتر با نتیجه 72 بر 52 و 20 امتیاز اختلاف حریف خود هیئت بسکتبال استان البرز را با شکست روبه‌رو کند.

حسن افکار سرداور این دیدار بود و همچنین منصور انبه به عنوان نماینده فدراسیون از نزدیک دیدار را پیگیری می‌کرد.

رضا نوری یکی از مربیان جوان و خوش‌آتیه استان مازندران است که هدایت کاله را برعهده دارد.

وی بسیار امیدوار است با استفاده از تجربیات و دانش ورزشی علی‌محمد رجایی سرپرست این تیم و دبیر هیئت بسکتبال مازندران با بهره از بازیکنان جوان و بومی خود بتواند نماینده شایسته‌ای برای شمال کشور باشد.

هم‌اکنون کاله مازندران با انجام 16 بازی، یک دیدار معوقه و 12 پیروزی با کسب 28 امتیاز توانسته یکی از سه تیم بالای جدول این دوره از رقابت‌ها لقب گیرد که حتی چشم به رده نخست جدول نیز داشته باشد.

در مقابل هیئت البرز نیز با انجام 17 بازی، دو پیروزی و 18 امتیاز یکی از تیم‌های پائین جدول گروه دوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور است.

سال گذشته کاله مازندران جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را بالای سر برده و به لیگ برتر بسکتبال کشور صعود کرد، ولی با توجه به نظر کارشناسان و مدیریت باشگاه ترجیح داد بار دیگر در لیگ دسته یک کشور اعلام حضور کند. این تیم شمالی امسال امید زیادی به قهرمانی و حضور در بین تیم‌ها لیگ برتری دارد.

به گزارش فارس، لیگ دسته یک بسکتبال کشور با حضور 22 تیم در دو گروه دنبال می‌شود و کاله مازندران در گروه دوم با 12 تیم دیدار می‌کند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول