اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

سرمربی جدید تیم بسکتبال چلسی کاشان معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی سرمربی جدید تیم بسکتبال چلسی کاشان به بازیکنان این تیم معرفی شد.

سرمربی جدید تیم بسکتبال چلسی کاشان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیر باشگاه چلسی کاشان سه‌شنبه‌شب در این مراسم که در سالن ورزشی مرحوم کتابچی این شهرستان برگزار شد با تجلیل از مربیان و کادر فنی تیم بسکتبال چلسی کاشان، حسن نگهداری را به عنوان سرمربی تیم به بازیکنان معرفی کرد و اظهار داشت: کادر فنی تیم چلسی کاشان مثل گذشته به همکاری خود با باشگاه ادامه می‌دهد.

مسعود جمال، تغییر و تحولات انجام شده در باشگاه چلسی را برای ارتقای کار تاکتیکی تیم اعلام کرد و گفت: عملکرد تیم در بازی‌های امسال که اولین سال تجربه آنان در لیگ دسته اول بود نسبی است، اما نتوانسته انتظاراتی که برای تیم متصور می‌شد را برآورده کند.

وی از حسن نگهداری، مربی جدید تیم چلسی کاشان به عنوان مربی فهیم و انسانی وارسته یاد کرد و افزود: نگهداری 60 درصد از زیربنای بسکتبال کشور را بنا نهاده و بازیکنان و باشگاه چلسی باید از این فرصت به وجود آمده برای استفاده از مربی جدید خود بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند.

جمال در ادامه تصریح کرد: سرمربی جدید چلسی با اختیارات تام فعالیت خودش را آغاز و بازیکنان نیز با تلاش مضاعف خود در تمرینات نتایج بهتری را کسب می‌کنند.

این مسئول افزود: باشگاه چلسی کاشان در مقایسه با دیگر باشگاه‌های لیگ دسته اول کشور، آنچه در توان داشته است به کار بسته تا به تعهدات خود عمل کند که تداوم این روند با حمایت بازیکنان تیم ممکن است.

سرمربی جدید تیم بسکتبال چلسی کاشان نیز این تیم را یکی از تیم‌های خوب لیگ بسکتبال دسته اول باشگاه‌های کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: باید با کمک یکدیگر و تماشاگران، شور و شوق را به سالن کتابچی کاشان برگردانیم و تیم چلسی را به جایگاهی که استحقاق آن را دارد برسانیم.

حسن نگهداری بر لزوم نظم و انضباط در تیم چلسی کاشان تأکید کرد و گفت: تیم چلسی در تمامی امور باید نظم و انضباط را سرلوحه امور خود قرار دهد.

وی متذکر شد: باشگاه چلسی با وجود  دو سال سابقه فعالیت، مسئولان آن توانسته‌اند زیرساخت‌های خوبی را در بخش سخت‌افزاری تهیه کنند بنابراین باید در لحظه لحظه حضور خود برای موفقیت این تیم تلاش کنیم.

سرمربی جدید تیم بسکتبال چلسی کاشان اذعان داشت: من برای کار و تلاش آمده‌ام و برایم تفاوتی ندارد در چه تیمی فعالیت دارم باید با کمک یکدیگر برای موفقیت باشگاه چلسی کاشان تلاش و فعالیت کنیم. 

انتهای پیام/ن۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول