اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

تکمیل زیرساخت‌های فاز 3 شهرک صنعتی ارومیه

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: زیرساخت‌های شهرک صنعتی فاز 3 ارومیه تکمیل و مشکلات آن حل شود.

تکمیل زیرساخت‌های فاز 3 شهرک صنعتی ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت صنعتی استان شهرک صنعتی ارومیه قابلیت گسترش و توسعه را دارد از این رو باید زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه باید آماده شود.

وی افزود: با حل مسائل و مشکلات شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه، سال آینده سال طلایی و مهم برای این شهرک خواهد بود چرا که با استقرار واحدهای صنعتی می‌توان شاهد رشد و توسعه صنعت و اشتغالزایی در این استان شد.

جلال‌زاده با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی فاز سه ارومیه گفت: تکمیل و آماده شده این زیرساخت‌ها یکی از اولویت‌های مهم این شهرک است و در این زمینه همه دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید همکاری و هماهنگی لازم را انجام دهند.

مدیر شهرک‌های صنعتی استان در ادامه این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت استقرار واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه گفت: در حال حاضر 15 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرک فعال و 30 واحد صنعتی و تولیدی نیز در حال احداث هستند.

سید احمد موسوی ادامه داد: فاز سوم شهرک صنعتی ارومیه بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان است و با افزایش تقاضای واحدهای صنعتی برای استقرار در شهرک صنعتی ارومیه، فاز سوم این شهرک توسعه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فاز سوم شهرک صنعتی ارومیه و به دست آمدن وضعیت مطلوب در این شهرک نیازمند اهتمام هر چه بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان است.

شهرک صنعتی فاز 3 ارومیه 400 هکتار وسعت دارد و تاکنون مجوز احداث 95 واحد تولیدی و صنعتی در آن صادر شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول