اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش حامیان صالح مطرح شد

2 کاندیدای یزد به نفع جوکار انصراف دادند

خبرگزاری فارس: متخصص و جراح بزرگ قلب کشور و مسئول ستاد انتخاباتی کاندیدای اصولگرای یزد و صدوق گفت: دو نفر از کاندیداهای یزد به نفع صالح جوکار انصراف دادند.

2 کاندیدای یزد به نفع جوکار انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، جلیل فروزان‌نیا در همایش حامیان صالح که با حضور 5هزار نفر از مردم در سالن وحدت یزد برگزار شد، به تشریح برنامه‌ها و دلیل حضور خود به عنوان مسئول ستاد محمد صالح جوکار پرداخت و اظهار داشت: باید با در نظر گرفتن شاخص‌های نامزد اصلح انتخاب خود را انجام دهیم.

وی با توجه به دستاوردهای پزشکی که در یزد به دست آمده است، افزود: یزد را می‌توانیم به قطب پزشکی تبدیل کنیم و این محقق نمی‌شود جز اینکه دست به دست هم دهیم و انتخابی شایسته در 12 اسفند ماه داشته باشیم.

فروزان‌نیا خاطرنشان کرد: آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیازهای کشور و استان در سایه انتخاب اصلح محقق می‌شود.

وی با اشاره به انصراف دو تن از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان یزد به نفع سردار محمدصالح جوکار اعلام کرد: دکتر طباطبایی با توجه به شایستگی در عرصه پزشکی و صحبتی که با ایشان انجام دادم با اذعان به اصلح بودن آقای جوکار از ادامه کار انصراف دادند.

فروزان‌نیا خاطرنشان کرد: هم‌چنین مهندس سلمانی‌پور نیز با توجه با افتخار آفرینی‌های بسیار در عرصه ورزش و شمشیربازی به نفع سردار جوکار انصراف خود را اعلام کرد.

در ادامه مراسم فرزند شهید عظیمی‌نیا شاعر، نویسنده و از فرهنگیان یزد با نقل خاطره‌ای از پدر خود هم‌چنین شرح خصوصیات محمدصالح جوکار، وی را فردی اصلح و وفادار به نظام و رهبری معرفی کرد و افزود: محمدصالح جوکار با ایثارگری در دوران 33 ساله انقلاب و حضور در مراحل مختلف انقلاب، دفاع مقدس و حضور در عرصه مدیریت می‌تواند نماینده خوبی برای مردم شهیدپرور یزد باشد.

محمدصالح جوکار نیز در این مراسم به بیان برنامه‌ها و دستاوردهای جند ساله انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف پرداخت. باید میراث نیاکانمان در شهر یزد را حفظ کنیم و مردم یزد در طول تاریخ مردمانی زحمت‌کش بودند و این ویژگی باید حفظ شود.

جوکار خاطرنشان کرد: مردم یزد سومین شهری بودند که به انقلاب پیوستند و یزد در طول 33 سال انقلاب همیشه پیشرو و سرآمد بوده و شهیدان بسیاری را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم امام و انقلاب کرده است.

وی با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس، بر آگاهی از منش و روش کاندیداها و تلاش در راستای کسب آگاهی برای انتخاب اصلح تاکید کرد.

به گزارش فارس، وجود جمعیت 5هزار نفری در سالن وحدت برای شرکت در همایش حامیان صالح، جالب توجه بود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول