اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

الهیان:

انتخابات پیوستگی مردم با انقلاب و نماد اقتدار کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر انتخابات را نماد اوج دموکراسی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: انتخابات پیوستگی مردم با انقلاب و نماد اقتدار کشور است.

انتخابات پیوستگی مردم با انقلاب و نماد اقتدار کشور است

زهره الهیان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: اهمیت حضور مردم در انتخابات امری واضح است و همان‌گونه که شاهد بودیم در 22 بهمن ماه مردم با حضور پرشور خود برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، امام، شهدا و مقام معظم رهبری به میدان آمدند. انتخابات پیش رو نیز کمتر از 22 بهمن نیست و مردم بصیر ایران اسلامی با حضور دشمن شکن خود مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی ایران می‌زنند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نماد مردم‌سالاری و دموکراسی است، افزود: مردم با حضور در صحنه خود سرنوشت نظام را پیگیری می‌کنند و با حضور مردم پیوستگی انقلاب و مردم که نماد اقتدار ایران اسلامی است به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در ارتباط با حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به انتخابات گذشته عنوان کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که این انتخابات نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است که دشمنان انقلاب در آن سعی کردند با به راه انداختن یک جنگ روانی سیاه نمایی کرده و عنوان کنند در ایران هیچ کس حق رای ندارد و رای‌گیری در جمهوری اسلامی ایران فرمایشی است. 

الهیان تاکید کرد: حضور پرشور مردم در صحنه بعد از آن آشوبی که دشمنان رقم زدند حامل پیامی است که تمام توطئه‌هایی که آنها بر علیه ایران اسلامی تدارک داده‌اند و تمام رشته‌های آنها توسط مردم غیور ایران اسلامی به پنبه تبدیل شده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان آنها زده می‌شود.

دبیر کمیته بانوان جبهه متحد اصولگرایان در تشریح پیام دیگر این حضور با شکوه خاطرنشان کرد: این حضور نشان می‌دهد که در نظام اسلامی انتخابات نماد تعیین حق است و مردم در مسائل مختلف نظر داده و ایران اسلامی در اوج دموکراسی قرار داشته و حق رای از اصولی اسلام که در نظام اسلامی نهادینه شده و قطعا این حضور برنامه و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای به هم‌ ریختن اوضاع انتخابات در کشور یادآور شد: شاهد بودیم که دشمنان نظام برای بر هم ریختن انتخابات بیست و پنجم بهمن ماه فراخوان داده بودند و برای حضور در تجمع دعوت کرده بودند اما مردم بصیر ایران اسلامی پلیدی آنها را شناخته‌اند و اقدام دیگر آنها این بود که تلاش کردند نیروهای تروریستی را وارد کشور کرده و اقدام به عملیات‌های تروریستی کنند که به فضل خدا و با هوشیاری سربازان امام زمان (عج) این توطئه آنها نیز نقش بر آب شد.

الهیان تاکید کرد: تحریم آخرین برنامه آنها بود و می‌خواستند از این طریق ضربه وارد کنند که این توطئه نیز با کمک خداوند متعال مهار شد.

عضو جبهه متحد اصوالگرایان در ادامه اقتصاد و فرهنگ را از اولویت‌های مجلس نهم دانست و گفت: باید تلاش کرد با حمایت و نظارت بر عملکرد دولت تورم و گرانی را پیگیر شده و از دولت خواسته شود تا برنامه‌هایش را برای رفع تورم ارائه دهد.

وی همچنین تاکید کرد: باید موضوعات مرتبط با بیکاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، موضوع ازدواج جوانان را با جدیت پیگیری شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر عنوان کرد: با توجه به جنگ نرم دشمن و برنامه‌ریزی‌های آن برای تهاجم علیه جوانان باید با برنامه‌ریزی درست با این مشکلات مقابله شود و ضمن آسیب شناسی خانواده، زنان و تحکیم خانواده و حفظ اصول خانواده را در اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول