اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نهمین دوره مجلس در گناباد:

خلاء فقه، علوم سیاسی را غربی کرده است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: بیش از 90 درصد علوم سیاسی در دانشگاه‌های کشور غربی است.

خلاء فقه، علوم سیاسی را غربی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حسن نجاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گناباد اظهار داشت: 80 درصد علم سیاست در ایران غربی است و بیش از 90 درصد علوم سیاسی در دانشگاه‌های کشور غربی است و این به خاطر نبود فقه سیاسی است که باید اصلاح شود.

وی افزود: حلقه‌های قدرت و ثروت انسان‌ها را می‌خرند و این در حالی است که  کسی که دارای مدارک عالیه باشد ولی وابسته به جناح‌ها باشد و وارد مجلس شود نمی‌تواند برای مردم کار کند.

نجاری تصریح کرد: هر نوع سرمایه‌گذاری در کشاورزی و دامپروری کمک به تولید است و سرمایه‌گذاری برای این دو قشر ماندگاری آنها را در روستا بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: اگر امروز می‌توانیم در قالب نظام جمهوری اسلامی حرف بزنیم به خاطر این است که پابرجا بمانیم و لبنان و سوریه خط مقدم ما هستند به طوریکه اگر سوریه و لبنان را دشمن به زانو در آورند خیلی زود کشور درگیر جنگ می‌شود.

نجاری تصریح کرد: دموکراسی دروغی در دنیای غرب وجود دارد و دموکراسی غربی از آنجا دروغ است که نظام جمهوری اسلامی قطعا با رای مردم بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه سوء استفاده از شهدا و ارزش‌ها برای تبلیغات کار درستی نیست گفت: باید تصمیم‌گیری‌ها درست شود بیت‌المال باید در جاهای مناسب استفاده شود و در جاهایی که لازم نیست جلو آن گرفته شود.

نجاری با اشاره به وام‌های ارائه شده نیز گفت: نگاه‌ها در مورد این وام‌ها کارشناسی شده نیست چون جوانان توان بازپرداخت وام‌ها را ندارند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول