اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه امداد آستان قدس:

هزاران دست لباس نو بین نیازمندان توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه امداد آستان قدس رضوی گفت: هزاران دست لباس نو بین نیازمندان زیر پوشش این مؤسسه هم‌زمان با فرارسیدن عید باستانی نوروز خبر داد.

هزاران دست لباس نو بین نیازمندان توزیع می‌شود

احمد رفیق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این عمل در راستای کمک به نیازمندان زیر پوشش در زمینه تأمین نیازهای شب عید آنها تهیه شده است.

وی افزود: بیش از 12 هزار دست مانتو شلوار برای دختران و خانم‌های زیر پوشش در نظر گرفته شده است که هم‌زمان با عید نوروز به آنها اهداء می‌شود.

مدیرعامل موسسه امداد آستان‌قدس رضوی اظهار داشت: در این زمینه بیش از 15 هزار دست کت و شلوار نیز برای پسران و آقایان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه بیش از 24 هزار دست کفش مجلسی زنانه، مردانه و بچگانه تهیه شده است، افزود: این اقلام با شناسایی‌های صورت گرفته بین افراد نیازمند زیر پوشش مؤسسه امداد آستان ‌قدس رضوی توزیع می‌شود.

رفیق تصریح کرد: اساس توزیع ما نیز خانواده‌های زیر پوشش، ایتام سادات، دانش‌آموزان محروم و کم‌برخوردار در شهرستان‌های استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، گلستان و نواحی محروم مشهد مقدس و مناطق رضویه، احمدآباد و تبادکان است.

وی گفت: مؤسسه امداد آستان‌‌ قدس رضوی در طول سال‌های اخیر اقدامات زیادی را در زمینه خانواده‌های نیازمند انجام داده است. 

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول