اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی کرمان خبر داد

برگزاری نمایشگاه بهاره در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: نمایشگاه بهاره کرمان فردا در محل میدان بیرم‌آباد با 700 غرفه گشایش می‌یابد.

برگزاری نمایشگاه بهاره در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ مصطفی زریسفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایران 30 درصد خرید مردم در ماه اسفند صورت می‌گیرد و این امر موجب افزایش تقاضا می‌شود.

وی افزود: اگر عرضه کالا با تقاضا هماهنگ و متناسب نباشد، افزایش قیمت‌ها را شاهد هستیم.

زریسفی بیان داشت: دولت در سال جاری برای کنترل بازار موثرتر از سال‌های گذشته وارد شده و برای تامین اقلام ضروری مردم تمهیدات مناسبی را اندیشیده است.

وی تصریح کرد: از پنجم اسفندماه سال جاری نمایشگاه‌های بهاره در استان کرمان آغاز به کار کرده‌اند و این نمایشگاه در کرمان از فردا گشایش می‌یابد و به مدت 10 روز دایر است.

زریسفی با بیان اینکه 20 نمایشگاه بهاره در شهرستان‌های استان کرمان برگزار می‌شود، اذعان داشت: تاکنون نمایشگاه‌های مذکور در جیرفت،‌عنبرآباد، بافت، رودبار، راور و فهرج دایر شده‌اند.

وی از تخفیف پنج تا 20 درصدی در نمایشگاه‌های بهاره خبر داد و ابراز داشت: در مجموع 3 هزار و 400 غرفه در نمایشگاه‌ها دایر می‌شود.

زریسفی با اشاره به حضور واحدهای تولیدی استان کرمان در نمایشگاه‌های بهاره عنوان کرد: تیم‌های بازرسی در نمایشگاه مستقر هستند و بر عرضه کالاها نظارت دارند.

وی همچنین از فروش فوق‌العاده کالاهای مورد نیاز مردم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ و واحدهای صنفی کرمان خبر داد و گفت: در این مراکز نیز قیمت‌ها 10 درصد زیر قیمت بازار است.

زریسفی با بیان اینکه ذخایر کالا توسط دولت صورت گرفته است، افزود: گوشت مرغ به صورت نامحدود با قیمت 3 هزار و 100 تومان و گوشت قرمز وارداتی نیز با قیمت 8 هزار و 800 تا 9 هزار و 200 تومان عرضه می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه مواد پروتئینی از ثبات نسبی قیمت برخوردار می‌شود به نظر می‌رسد، برگشت قیمت در روزهای آینده روی دهد.

زریسفی خاطرنشان کرد: یک‌هزار تن برنج خارجی با قیمت هر کیلو کمتر از 800 تومان نیز در نمایشگاه بهاره کرمان توزیع می‌شود.

 وی ابراز داشت: شکر به صورت نامحدود با قیمت هر کیلو یک‌ هزار و 275 و روغن نباتی با 10 درصد کمتر از قیمت بازار در نمایشگاه بهاره به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول