اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه بهاره شوشتر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان محلی نمایشگاه بهاره شهرستان شوشتر افتتاح و به روی عموم باز شد.

نمایشگاه بهاره شوشتر افتتاح شد

رئیس اداره بازرگانی شهرستان شوشتر در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان حاشیه در این مراسم اظهار داشت: نمایشگاه بهاره در سطح شهرستان شوشتر 10 روز برپا خواهد بود.

مسعود رجب‏زاده افزود: این نمایشگاه به دستور استاندار خوزستان در سراسر خوزستان در نیمه نخست اسفند ماه راه‏اندازی شده است.

وی با اشاره به شرایط این نمایشگاه و تعداد غرفه‏های آن تاکید کرد: این نمایشگاه در 120 غرفه و در محل امام‏زاده عبدالله شوشتر دایر شده است.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: اجناس عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ویژه است و شرایط مناسبی برای خرید پایان سال برای خانواده‏ها ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به احاطه کامل بر بازار و قیمت‏ها تاکید کرد: بازرسی‏ها در روزهای آینده دقیق‏تر و گسترده‏تر خواهد شد و به این دلیل نظارت بر بازار افزایش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: برای ایام نوروز نیز در سطح شهرستان شوشتر برای همه صنوف کشیک اعلام خواهد شد و نظارت جدی برای مشغول به کار بودن صنوف نیز انجام می‏شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول