اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایان مرودشت:

بیکاری اساسی‌ترین معضل فارس است

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه متحد اصولگرایان در مرودشت گفت: بیکاری اساسی‌ترین معضل استان فارس است.

بیکاری اساسی‌ترین معضل فارس است

علی اکبر قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: بیکاری اساسی‌ترین معضل استان فارس است و مسئولان باید به صورت جدی پیگیر این موضوع باشند و چاره‌جویی کنند.

قبادی افزود: با توجه به تمام قابلیت‌های طبیعی، جمعیتی، انسانی و تاریخی منحصر به فرد و آب و هوای مطلوب و مقام نخست تولید کشاورزی در کشور بر اثر سوء مدیریت در این استان در حق مردم فارس ظلم شده و حق این استان ادا نشده است.

وی اضافه کرد: برای ریشه‌کنی بیکاری و ارتقای سطح زندگی مردم باید زیرساخت‌های اساسی توسعه در فارس را ایجاد کنیم.

این کاندیدای انتخابات مجلس نهم از حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد ادامه داد: اتمام پروژه راه‌آهن اصفهان ـ شیراز و اتصال آن به بوشهر و عسلویه و خلیج فارس یکی از راه‌های برون‌رفت این استان است و باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

قبادی همچنین بیان کرد: با ایجاد این راه‌آهن زمینه تحول در صنعت و کشاورزی و صادرات مهیا و بخشی از تجارت دریایی از طریق استان فارس عملیاتی می‌شود که به یقین در توسعه فارس نقش چشم‌گیری دارد.

عضو مجلس هفتم شورای اسلامی همچنین بیان کرد: از دیگر راه‌های برون‌رفت این استان از عدم توسعه یافتگی اتمام پروژه آزادراه اصفهان ـ شیراز و شیراز ـ عسلویه است که با پایان این پروژه جهش اساسی در انتقال بخش قابل توجه‌ای از زنجیره تولید در حوزه‌های پایین‌دست منطقه عسلویه و ارسال آن به داخل استان فارس صورت می‌گیرد.

نامزد اصولگرایان در مرودشت همچنین ابراز داشت: شهرستان مرودشت نیز از معضل بیکاری رنج می‌برد که با همکاری مسئولان پتروشیمی شهدای مرودشت به عنوان بزرگترین پروژه صنعتی پس از انقلاب در سال 86 عملیاتی و در حال اجراست که با آغاز به کار این پتروشیمی 4 هزار نفر مشغول به کار می‌شوند که در حل معضل بیکاری این شهرستان کمک شایانی می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صنایع تعطیل شده و راکد این شهرستان باید احیا و به طور مجدد راه‌اندازی شوند تا در حل مشکل بیکاری مرودشت چاره‌ساز باشند.

انتهای پیام/غ20/گ2000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول