اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

هدف دشمنان رخنه جریانات خاص در انتخابات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: دشمنان در تحریم انتخابات به نتیجه نرسیدند و در حال حاضر رخنه کردن جریانات خاص و ضد انقلاب و فتنه در انتخابات را مورد توجه قرار داده‌اند.

هدف دشمنان رخنه جریانات خاص در انتخابات است

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس نهم با بیان اینکه در این زمینه دو وظیفه مهم و مشخص داریم، اظهار کرد: وظیفه نخست ما حضور در امر انتخابات است که در این زمینه همه آحاد جامعه باید حاضر شوند.

وی ابراز کرد: حضور حداکثری در انتخابات در واقع یأس و ناامیدی را برای دشمنان و امیدواری را برای انقلابیون با هدف ادامه راه به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه‌ و بیانات اخیرشان فرمودند که حضور حداکثری ملاک اولیه و سرنوشت‌سازی است که به واقع برای آینده این مرز و بوم نیز تعیین تکلیف می‌کند، گفت: وظیفه دوم ما در این انتخابات در واقع انتخاب اصلح است.

وی افزود: انتخاب اصلح وظیفه بسیار خطیر و سختی است چرا که بحث حضور حداکثری به راحتی و با تعهد مردمی شدنی است اما امر انتخاب اصلح با تأمل و تأنی میسر می‌شود.

آزادیخواه با بیان اینکه مقام معظم رهبری ملاک‌های فرد اصلح را بیان کرده‌اند، تصریح کرد: کسی که مردم‌دار، دین‌مدار و قانونمند باشد و از همه مهمتر از کانون قدرت و ثروت بپرهیزد، فرد اصلحی است چرا که این فرد هزینه‌های زیاد را ملاک عمل قرار نمی‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برخی از افراد به دلیل نشناختن فرد اصلح، اصل قضیه را زیر سئوال می‌برند و می‌گویند نباید در انتخابات شرکت کرد، متذکر شد: این تفکر انحرافی و اشتباهی است چرا که ممکن است ما در وظیفه دوم واقعاً به نتیجه نرسیم اما نباید باعث شود وظیفه اول که همان حضور و مشارکت در انتخابات است را نیز انجام ندهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان یادآور شد: اگر واقعا کسی با مشورت، فکر، تأنی و کمک گرفتن از علما به هیچ نتیجه‌ای نرسید صرف رأی دادن وظیفه‌ای است که باید انجام دهد چون حضور حداکثری واجب و انتخاب اصلح نیز واجب دیگر است.

وی با بیان اینکه انتخابات این دوره مجلس ما منحصر به فرد است، گفت: این انتخابات بعد از جریان فتنه، موج بیداری اسلامی، جنبش وال‌استریت، تحریم‌های علیه ایران نخستین انتخاباتی است که انجام می‌گیرد که با این وصف اهمیت شایان توجهی دارد.

آزادیخواه با اشاره به اینکه مردم با حضور حداکثری خود خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان زدند، افزود: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که در شرایط حساس برای دفاع از نظام وارد عرصه می‌شوند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه با حضور حداکثری مردم تمام نقشه‌های شوم دشمنان نظام و انقلاب، به فضل الهی نقش بر آب می‌شود، عنوان کرد: دشمنان در تحریم انتخابات به نتیجه نرسیدند و در حال حاضر رخنه کردن جریانات خاص و ضد انقلاب و فتنه در انتخابات را مورد توجه قرار داده‌اند که در دستور کار جدی آنهاست که این مورد نیز با درایت مردم منتفی خواهد شد.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول