اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب صورت می‌گیرد

رونمایی از نخستین سامانه الکترونیک خادمین افتخاری جمکران

خبرگزاری فارس: به همت معاونت خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران، نخستین سامانه الکترونیک خادمین افتخاری جمکران با حضور تولیت این مسجد مقدس رونمایی می‌شود.

رونمایی از نخستین سامانه الکترونیک خادمین افتخاری جمکران

رضا پاینده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از برگزاری همایش خادمان افتخاری در مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار داشت: این همایش با هدف تجلیل از زحمات و تلاش‌های ارزنده خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم که سه‌شنبه شب در سالن خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، بیش از هزار خادم افتخاری که در بخش‌های مختلف به خدمتگزاری به زائران مشغول هستند حضور پیدا می‌کنند.

مسوول خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در این همایش از 50 خادم افتخاری موفق که در این مدت خدمات تاثیرگذاری به زائران این مسجد ارائه کرده‌اند، تجلیل می‌شود.

وی رونمایی از نخستین سامانه الکترونیک خادمان افتخاری را بخش دیگر این همایش ذکر کرد و گفت: در این مراسم آیت‌الله وافی، تولیت مسجد مقدس جمکران با حضور در جمع خادمان این مسجد به ذکر سخنان ارزشمند خود در زمینه ویژگی‌های خدمتگزاری به این آستان قدسی می‌پردازد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول