اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز فرهنگی اردوهای دانش‌آموزی جمکران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از راه‌اندازی مرکز مفتاح (مرکز فرهنگی اردوهای دانش‌آموزی) این مسجد مقدس خبر داد.

مرکز فرهنگی اردوهای دانش‌آموزی جمکران افتتاح شد

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی وافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قم، با اشاره به راه‌اندازی مرکز فرهنگی اردوهای دانش‌آموزی مسجد مقدس جمکران (مفتاح) اظهار داشت: این مرکز در زمینی به مساحت 800 متر مربع ما بین درب‌های سه و چهار مسجد مقدس جمکران واقع شده است.

وی افزود: این مرکز که با حضور مدیران آموزش و پرورش استان قم و مسجد مقدس جمکران به بهره‌برداری رسید، ویژه حضور دانش‌آموزانی است که در قالب‌های اردوهای آموزشی و فرهنگی به این مسجد شریف مشرف می‌شوند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: در این مرکز فرهنگی، شش نوع خدمت به زائران دانش‌آموز ارائه می‌شود که از آن جمله می‌توان به ارائه خدمات کتابخوانی با موضوعات قرآنی و مهدوی، عرضه محصولات فرهنگی مسجد مقدس جمکران و غرفه عکس یادگاری با مسجد با کیفیت عالی و چاپ در لحظه، ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخ به شبهات و همچنین بخش نرم افزارهای اسلامی و بازی‌های جذاب و مطمئن اشاره کرد.

وافی پخش فیلم در این مرکز را از دیگر واحدهای فعال آن ذکر کرد و گفت: این مرکز در بخش دیگری از خدمت رسانی خود محلی را برای اسکان و پذیرایی از زائران دانش‌آموز مهیا کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز زمینه حضور موثر دانش‌آموزان را در این مکان مقدس فراهم کرده و در آشنا کردن نسل جوان با آموزه‌های مهدوی قدمی برداشته باشیم.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول