اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

شهدا بهترین الگو برای قهرمانان و ورزشکاران هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به جایگاه شهدا و اهمیت الگوپذیری ورزشکاران از شهدا گفت: شهدا بهترین الگو برای قهرمانان و ورزشکاران هستند.

شهدا بهترین الگو برای قهرمانان و ورزشکاران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، نخستین همایش تجلیل از قهرمانان و مربیان ورزش باقرشهر با حضور خانواده معظم شهدای ورزشکار و مسئولان شهر و شهرستان ری برگزار شد.

در این همایش که به همت کمیته ورزش شورای اسلامی باقرشهر و شهرداری و اداره ورزش و جوانان باقرشهر در سالن همایش عطر یاس برگزار شد از قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان و حامیان ورزش تجلیل شد.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این همایش یاد و خاطره تمام شهدا، به‌ویژه شهدای ورزشکار که در عرصه ورزش نقش آفرینی کرده‌اند را گرامی داشت و گفت: ما امروز در باقرشهر با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مختلف و حمایت‌های اعضای شورای شهر از برنامه‌های ورزشی، شاهد رشد و شکوفایی ورزش در شهر هستیم.

پرویز صادقی افزود: در گذشته داشتن یک سالن مناسب برای تمرین برای شهروندان یک آرزو بود، اما امروز ما شاهد ایجاد سالن‌های استاندارد و با امکانات مناسب ویژه خانم‌ها و آقایان هستیم.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به سرانه ورزشی باقرشهر عنوان کرد: سرانه ورزشی باقرشهر بسیار خوب است و در استان تهران یکی از شهرهای نمونه در امر ورزش هستیم.

صادق بیان داشت: با امکانات موجود ما امروز این توانائی را داریم که میزبانی مسابقات مختلف استانی و کشوری را  پذیرا باشیم و با همت و تلاش ورزشکاران خوب شهرمان با کسب عناوین قهرمانی، نام باقرشهر را پر آوازه کنیم.

مسئول کمیته ورزش شورای اسلامی باقرشهر و مسئول برگزاری این همایش نیز در این زمینه گفت: ما با هدف توسعه ورزش و ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان و تشویق ایشان به انجام ورزش پهلوانی و قهرمانی، همچنین ارج نهادن به تلاش و پشتکار قهرمانان و کسانی که در این راه برای باقرشهر افتخار آفرینی کرده اند نسبت به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و حامیان ورزش باقرشهر و یادواره شهید ورزشکار و قهرمان بسیجی اکبر ترهنده برگزار شده است.

کاظم عبادی تصریح کرد: در نظر داریم این همایش را همه ساله و در پایان سال برگزار نمائیم .

در این مراسم که شهردار، اعضای شورای باقرشهر و سایر مسئولان حضور داشتند از 13 قهرمان ورزشی مهدی عیاری، پژمان پشتام، مصطفی فیروزی، حامد بیگی، شروین یوسف زاده، مجید میریانچی، عرفان آئینی، حامد لک، کاظم عبادی و لیلا چزانی، شاه صنم صدیق و 10 مربی برتر باقرشهر پرویز صادقی، عبدالله رضایی نژاد، علی محمد اسدی، عدالت بابایی، رضا سپهرنیا، رضا لک، رضا شیرازی، علی رنجبر، اسماعیل بهکار، اکبر خزایی و پیشکسوتان ورزش جعفر نفر، حسین عبدی، حسن زالخان با اهدای تندیس و هدایایی تقدیر و تجلیل شد.

همچنین در این همایش از محمود ارسطوئیان، علی فرخی، رامین کاشی، محمد مختاری، رضا صمدی، محمود رضا حقیرچهرگانی، علیرضا باشتنی، میر جلال موسوی، علی فرجی، مجتبی پرک و  جمشید سعادتمند که در رشد و اعتلای ورزش در باقرشهر با احداث مراکز ورزشی و حمایت از ورزشکاران نقش آفرینی کرده‌اند تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول