اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 94

اسماعیلی: هزینه‌های میلیاردی تبلیغات درد جامعه را دوا نمی‌کند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در زنجان گفت: کسانی که با هزینه‌های میلیاردی درصدد کسب جایگاه در مجلس هستند، به درد جامعه نمی‌خورند.

اسماعیلی: هزینه‌های میلیاردی تبلیغات درد جامعه را دوا نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی شامگاه دوشنبه در جمع مردم زنجان، اظهار کرد: اعتقاد دارم این ابراز علاقه‌ها همه به خاطر انقلاب، اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: تا زمانی که مسئولان در این جایگاه قرار داشته و پیرو مطلق ولی فقیه هستند، این ابراز علاقه‌ها وجود خواهد داشت.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در زنجان با بیان اینکه اگر مسئولان جایگاه واقعی خود را بدانند صاحبان اصلی نظام محسوب می‌شوند، افزود: همه کسانی که در نظام مسئولیت می‌پذیرند، باید هرجا که انقلاب به آنها نیاز داشت پای کار آمده و مدافع انقلاب باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم کسانی را که برای رسیدن به دنیای خود تلاش می‌کنند را نمی‌پذیرند،تصریح کرد: همه مسئولان نظام باید کسانی باشند که نه تنها از نظام هزینه نکنند بلکه از خود برای نظام هزینه کنند.

اسماعیلی ادامه داد: کسانی که در مجلس به عنوان راس امور حاضر می‌شوند ضروری است برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم و دفاع از نظام تلاش کنند.

وی یادآور شد: اگر شاهد فساد اقتصادی در جامعه هستیم به دلیل آن است که راس امور دچار مشکل است و این افراد به وظیفه دینی و الهی خود عمل نکرده‌اند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در زنجان با بیان اینکه باید بهترین انسان‌ها، دلسوزترین، معتقدترین و کارآمدترین افراد در راس امور قرار گیرند، افزود: کسانی که با هزینه‌های میلیاردی برای کسب جایگاه در مجلس تلاش می‌کنند، به درد جامعه نمی‌خورند.

اسماعیلی اضافه کرد: اگر می‌خواهید کشور درست شود، باید در چارچوب‌های وصیت‌نامه امام خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری شاخص‌ها را انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه باید عملکرد گذشته کاندیداها بررسی شود، افزود: امیدواریم در این عرصه به تکلیف دینی خود عمل کنیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول