اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: دشمنان با تبلیغات فراوان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند.

دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان احمد خرم‌روز در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: روز 12 اسفند ماه امسال یک روز تاریخی و بزرگ است که با حضور باشکوه مردم در عرصه انتخابات این روز در تاریخ کشور ماندگار می‌شود.

بخشدار آبپخش بیان کرد: دشمنان با تبلیغات فراوان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند که البته اطمینان داریم بار دیگر مردم حاضر می‌شوند و دشمنان را ناکام خواهند کرد.

خرم‌روز اذعان داشت: در طی سه دهه گذشته بیش از 30 انتخابات بزرگ داشته‌ایم که نشان می‌دهد مردم در نظام اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند.

بخشدار آبپخش در ادامه با تقدیر از خدمات کمیته امداد گفت: کمیته امداد با ابتکار ارزشمند حضرت امام راحل تاسیس شد و از نخستین روز تاسیس تاکنون خدمات بسیار خوب و ارزشمندی را به مردم ارائه کرده است.

وی افزود: کمیته امداد در واقع نعمت ارزشمندی است که خداوند به ملت ایران داده و در سال‌های گذشته شاهد بهبود کیفی خدمات این نهاد هستیم و به فضل خدا روزبه‌روز این خدمات گسترش می‌یابد.

بخشدار آبپخش با اشاره به ارائه خدمات این نهاد به دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: اقدام کمیته امداد در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و دانش‌آموزان موجب بهبود وضعیت سواد در جامعه شده و امروز هیچ کس به دلیل فقر از تحصیل محروم نیست و این امر بسیار مهمی است.

خرم‌روز از افزایش میزان زکات در آبپخش خبر داد و تصریح کرد: در بخش آبپخش و با توجه به موقعیت کشاورزی و وجود نخیلات بسیار زیاد، میزان جمع‌آوری زکات افزایش محسوسی داشته و آبپخش بعد از برازجان دومین شهر از نظر جمع‌آوری زکات است.

وی یادآور شد: کمیته امداد در ایجاد اشتغال پایدار بسیار موفق بوده و این امر موجبات خودکفایی خانوارهای تحت پوشش را فراهم آورده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول