اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه پایداری در مشهد:

طرح سئوال از رئیس ‌جمهور ‌غر‌ض‌ورزی سیاسی از سوی عده‌ای خاص است

خبرگزاری فارس: نامزد انتخاباتی مورد حمایت جبهه پایداری در مشهد گفت: طرح سوال از رئیس‌جمهور در حال حاضر با اغراض سیاسی از سوی عده‌ای در مجلس پیگیری می‌شود و این به هیچ‌وجه شیوه صحیح برخورد مجلس با دولت نیست.

طرح سئوال از رئیس ‌جمهور ‌غر‌ض‌ورزی سیاسی از سوی عده‌ای خاص است

جواد کریمی قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با اطلاعاتی که از زیرساخت‌های اقتصادی کشور دارم و با توجه به همتی که در مسئولان دیده می‌شود، مشکل اشتغال جوانان به‌زودی حل می‌شود.

کریمی ادامه داد: بسیاری از فرصت‌های اقتصادی در سطح استان خراسان رضوی و همچنین در سطح کشور به صورت بالقوه وجود دارد که باید با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی این ظرفیت‌ها تبدیل به توانایی شود.

کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری در مشهد خاطرنشان کرد: بسیاری از منابع بانکی باید در خدمت اشتغال قرار بگیرد و دولت نیز باید در کنار مجلس از فرصت‌های اشتغال حمایت کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مهم‌ترین ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران، نفت است و در قضیه تحریم نفتی اخیر ایران از سوی کشورهای اروپایی توانمندی ایران در این زمینه نیز کاملا به دنیا اثبات شد.

کریمی با اشاره به جریان انحرافی افزود: دولت از همان ابتدا نباید اجازه تاخت‌و تاز به این جریان را می‌داد و بسیاری از مواضع مطرح‌شده از سوی این جریان مانند مکتب ایرانی انحراف از اصول اساسی جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به طرح سوال از رئیس‌جمهور ادامه داد: این قضیه دارای یک عقبه تاریخی است که منشا آن به تحولات کشور در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 و به‌ویژه فتنه آن سال باز می‌گردد و نباید طرح سوال از رئیس‌جمهور را یک طرح مقطعی و مربوط به زمان حاضر دانست.

کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری در مشهد متذکر شد: طرح سوال از رئیس‌جمهور در حال حاضر با اغراض سیاسی از سوی عده‌ای در مجلس پیگیری می‌شود و این به هیچ‌وجه شیوه صحیح برخورد مجلس با دولت نیست.

کریمی بیان داشت: نظارت و سوال از رئیس‌جمهور یکی از طبیعی‌ترین حقوق نمایندگان مجلس است اما نکته‌ای که باید همیشه مورد توجه قرار بگیرد این است که محتوای سوال از رئیس‌جمهور باید اصولی و به دور از اغراض سیاسی باشد.

وی در ارتباط با فضای تبلیغاتی حال حاضر کشور نیز افزود: با توجه به توصیه اکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در تبلیغات از شیوه‌های غربی استفاده نشود، فضای تبلیغاتی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبتا مطلوب است و البته اگر محدودیت‌های تبلیغاتی کمتر بود، قطعا فضا نیز بانشاط ‌ترمی‌شد. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول