اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگسرای بهشت مشهد خبر داد

ثبت‌نام 100 مسجد در سطح شهر مشهد در فاز دوم طرح "مسجد ما"

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگسرای بهشت مشهد گفت: تاکنون 100 مسجد در فاز دوم طرح مسجد ما ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 100 مسجد در سطح شهر مشهد در فاز دوم طرح "مسجد ما"

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید قاسم موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 100 مسجد از محلات مشهد در فاز دوم طرح مسجد ما ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این فاز چهار طرح اجرا می‌شود، افزود: فرشته‌های شهر بهشت، خیلی دور خیلی نزدیک، مسابقه شهر اسلامی و تجلیل از شخصیت‌های تاثیرگذار محله مسجد ما از جمله این طرح‌ها در اجرای فاز دوم طرح مسجد ما هستند.

موسوی در ارتباط با طرح فرشته‌های شهر بهشت افزود: این طرح که برای گروه سنی کودکان در نظر گرفته شده است، کودکان در کارگاه‌های آموزشی با کارکردهای مساجد و چگونگی دست‌یابی به شهری پاکیزه آشنا می‌شوند.

سرپرست فرهنگسرای بهشت مشهد افزود: پیام این طرح به کودکان این است که ما باید با یکی از مفاخر شهر خود آشنا شویم و می‌توانیم در آینده یکی از مفاخر شهر خود باشیم.

وی در ارتباط با برگزاری مسابقه در فاز دوم طرح مسجد ما عنوان کرد: در این دوره هر مسجد که در طرح مسجد ما فعالیت دارد اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی می‌کند که این مسابقه در رده سنی نوجوانان اجرا می‌شود.

موسوی تجلیل از شخصیت‌های تاثیرگذار طرح مسجد ما را از دیگر برنامه‌های فاز دوم طرح مسجد ما خواند و گفت: هدف از این اقدام نشان دادن افراد فعال و موثر محلی و الگوپذیری جوانان از این افراد است.

سرپرست فرهنگسرای بهشت یادآور شد: در فاز نخست طرح مسجد ما نیز از شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار و خادمان فرهنگی مساجد در مراسمی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

وی خیلی دور خیلی نزدیک را از دیگر برنامه‌های فاز دوم طرح مسجد ما خواند و افزود: در این طرح پنج موضوع هویتی با 3 موضوع متفاوت در قالب نمایشگاه در مساجد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول