اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر سفیر برونئی در ایران:

زیبایی مسجد کبود در میان آثار اسلامی بی‌همتاست

خبرگزاری فارس: همسر سفیر برونئی در ایران گفت: زیبایی معماری مسجد کبود تبریز در میان آثار اسلامی کشورهای مختلفی که دیده‌ام بی‌همتاست.

زیبایی مسجد کبود در میان آثار اسلامی بی‌همتاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، حمیده پنگیران صالح در حاشیه بازدید از مسجد کبود اظهار داشت: در میان اماکن و مساجد تاریخی زیبای فراوانی که از دوره‌های مختلف اسلامی دیده‌ام، مسجد کبود شکوه متفاوتی دارد.

وی با بیان اینکه محو زیبایی و عظمت این مکان مقدس و زیبا شده‌ام، خاطرنشان کرد: اشیا و کاشی‌های به کار رفته در نما و داخل این مسجد، آن را شگفت‌انگیز کرده است.

پنگیران صالح تصریح کرد: آثار و اماکن موجود در این شهر نشان‌دهنده آن است که تاریخ تبریز جنبه‌های انسانی و پر افتخاری را پشت خود دارد.

همسر سفیر برونئی یادآور شد: با توجه به اشتراکات بالای دینی و فرهنگی که میان کشور ایران و برونئی ملموس و قابل مشاهده است، مردم هر دو کشور می‌توانند از تماشای زیبایی‌ها و تاریخ یکدیگر لذت ببرند.

پنگیران‌صالح تاکید کرد: هر منطقه از کشور ایران آداب و رسوم و زیبایی‌های محیطی خاص خود را دارد که این تنوع باعث جذابیت و ویژه بودن آن برای توریست‌ها شده است. 

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول