اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر:

نمایندگان باید مطیع محض رهبری باشند

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر گفت: نمایندگان باید مطیع محض رهبری باشند تا بتوانند به خوبی از عهده وظایف‌ خود برآیند.

نمایندگان باید مطیع محض رهبری باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در جمع شماری از مردم بندر امام حسن از توابع شهرستان گناوه اظهار داشت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات موجب استحکام نظام و خشنودی رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری می‌شود.

 

وی با تٱکید به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: حضور مردم موجب استحکام جمهوری اسلامی بوده است و ان شاءالله با حضور گسترده مردم در این انتخابات بتوانیم دل رهبر کبیر انقلاب را شاد گردانیم.

 

جمیری در ادامه اظهار داشت: نمایندگان در نظام دینی با حفظ اخلاق اسلامی و رعایت موازین دینی برای خدمت‌گذاری به این مردم بزرگ تلاش کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم بزرگ ایران سرآمد تمام ملت‌ها هستند، اظهار داشت: نمایندگان باید با تلاش خود موجب تعالی ایمان مردم باشند و حضور آنها باید موجب وحدت و یکپارچگی مردم شود.

 

نامزد جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر در ادامه خاطر نشان کرد: نمایندگان باید مطیع محض رهبری باشند تا بتوانند به خوبی از عهده وظایف‌ خود برآیند.

 

وی افزود بهترین راه خدمت به این نظام، خدمت‌ گذاری به مردم است.

 

جمیری اظهار داشت: امیدوارم روزی را ببینیم که عنوان محرومیت از این استان رخت بربسته است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول