اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

مشارکت خانواده‌ها موجب تسریع امور تربیتی در مدارس می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مشارکت خانواده‌ها موجب تسریع امور تربیتی در مدارس می‌شود.

مشارکت خانواده‌ها موجب تسریع امور تربیتی در مدارس می‌شود

منصور مرادلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خانواده و مدرسه به عنوان دو نهاد تربیتی و تاثیرگذار نقش بنیادی در تربیت دانش‌آموزان دارند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته امور تربیتی توسط آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: هفته امور تربیتی به منزله شناسنامه‌ای برای امور تربیتی است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه روز و هفته امور تربیتی با تلاش شهید رجایی و باهنر در تاریخ کشور به ثبت رسیده است، ادامه داد: هر سال برنامه‌های متنوعی از سوی آموزش و پرورش استان زنجان در طول این هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برخی از اهداف تعیین شده برای برنامه‌های هفته امور تربیتی اضافه کرد: اعتلای جایگاه امور تربیتی در مدارس از جمله اهداف اجرای برنامه‌ها است.

مرادلو تصریح کرد: توسعه و تعیین شریعت اسلامی و تجلیل از معلمان نمونه در زمینه امور تربیتی از جمله اهدافی است که در راستای اجرای برنامه‌های مختلف دنبال می‌شود.

وی ارتقای رضایت شغلی معلمان و مربیان پرورشی را نیز از جمله اهداف برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تکریم خادمان امور تربیتی و پرورشی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش مورد تاکید قرار می‌گیرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته امور تربیتی در همه مناطق استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر برنامه‌هایی که نواحی مختلف آموزشی اجرا می‌کنند، یک همایش استانی نیز در قالب همایش تجلیل از معلمان و معاونان نمونه تربیتی برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های عمرانی در طول هفته امور تربیتی اضافه کرد: افتتاح نمازخانه و کتابخانه در برخی از مدارس استان از جمله طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح در طول هفته امور تربیتی است.

مرادلو با اشاره به تجلیل از عوامل تربیتی مختلف در سطح استان افزود: تجلیل از پیشکسوتان و خادمان تربیتی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در طول هفته امور تربیتی است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول