اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه آبادان:

اولویت مدارس امور تربیتی و پرورشی باشد

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه آبادان گفت: اولویت مدارس باید بر امور تربیتی و پرورشی باشد.

اولویت مدارس امور تربیتی و پرورشی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام غانم جاسمیان در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: زیربنای رشد آموزش و پرورش آبادان، تربیت و پرورش فکری است.
وی افزود: امروز دشمن جوانان و دانش‌آموزان ایران اسلامی را هدف قرار داده و منتظر یک اشاره از سوی آنها است.
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه آبادان با بیان اینکه باید با ارتقای سطح فکری و فرهنگی دانش‌آموزان آنها را از رهنمون شدن به مسیر انحراف بازداشت تصریح کرد: اینکه مسائل مادی و مالی مدارس بر امور تربیتی آن غلبه پیدا کند وجهه مناسبی ندارد زیرا بدین طریق اصل آموزش و پرورش را رها کرده و به دنبال فرعیات آن هستیم.
وی اضافه کرد: در جلسات شورای آموزش و پرورش باید مسائل پرورشی و فکری را در اولویت قرار داده و تربیت را بر تعلیم ارج بنهیم.
به گفته جاسمیان آموزش و پرورش مجموعه منظمی از اعمال و رفتار است یا به بیان دیگر آموزش و پرورش فعل و انفعالی است میان دو قطب سیال، آموزگار و فراگیر که مسبوق به اصلی و متوجه هدفی و مستلزم برنامه‌ای است.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دوباره ساختن یا سازمان دادن تجربه‌ است، گفت: نظریه آموزش نوعی نظریه عملی بوده که سعی در فراهم آوردن رهنمود و روشن کردن تمامی جنبه‌های گوناگون آموزش اعم از جنبه‌های تعلیمی، اخلاقی و سیاسی مربوطه و همچنین ساختار اجتماعی وابسته با آن است.
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه آبادان افزود: در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه باید همه نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌های شهرستان به یاری و کمک آموزش و پرورش بسترهای لازم را فراهم کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول