اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک‌های خیرین در خمین

4 زندانی به آغوش خانواده بازگشتند

خبرگزاری فارس: رئیس زندان شهرستان خمین از بازگشت چهار زندانی این شهرستان به آغوش خانواده‌هایشان خبر داد.

4 زندانی به آغوش خانواده بازگشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان مرکزی جمشید اسکندری گفت: در راستای تحقق سیاست‌های سازمان زندان‌ها و دستگاه قضایی کشور مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و اشاعه فرهنگ ایثار و گذشت در جامعه و با پیگیری انجام شده تعداد چهار نفر از زندانیان با اخذ رضایت از شاکیان و حل مشکلات موجود در پرونده آزاد و به آغوش گرم خانواده خود برگشتند.

وی افزود: زندانیان فوق که به اتهام پرداخت دیه و مهریه در زندان به سر می‌بردند با پرداخت مبلغ 25 میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین این شهرستان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

رئیس زندان شهرستان خمین ادامه داد: با توجه به افزایش  جمعیت کیفری زندان‌ها در سال جاری و کمبود فضا و امکانات به منظور نگهداری زندانیان، مسئولین زندان و واحدهای مددکاری تمام تلاش خود را برای حل مشکلات پرونده زندانیان تحت قرار و دارای شاکی خصوصی که امکان کسب نتیجه در آنها برای آزادی زندانیان وجود دارد به کار خواهند برد تا با صلح و سازش و اخذ رضایت زمینه آزادی زندانیان بیشتری فراهم شده و به کاهش آمار جمعیت کیفری کمک شود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول