اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد تویسرکان:

کاندیدای اصلح باید حافظ منافع ملی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد تویسرکان گفت: کاندیدای اصلح باید حافظ منافع ملی باشد.

کاندیدای اصلح باید حافظ منافع ملی باشد

سعید جامه‌بزرگی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و جبهه‌گیری‌های دشمنان خارجی در خصوص انتخابات مجلس نهم، وظیفه تمام اقشار جامعه و خصوصأ دانشگاهیان است که هر چه بیشتر فضای انتخابات را داغ کنند.

وی افزود: همگی باید تلاش کنیم تا با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی حمایت خود را از نظام و ولایت ‌فقیه اعلام کرده و این پیام را به جهانیان برسانیم که ما ولایت را تنها نمی‌گذاریم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تویسرکان خاطرنشان کرد: دشمنان با موضع‌گیری‌های خاصی تلاش می‌کنند تا حضور مردم در انتخابات را  کم‌رنگ کرده و در این راستا از برنامه‌ریزی‌های دقیق بودجه‌های کلانی استفاده می‌کنند.

وی گفت: در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی شهرهای کوچکی مانند تویسرکان شور و حرارت بیشتری را برای شرکت در انتخابات از خود نشان داده و فعالیت‌های انتخاباتی را با سرعت بیشتری دنبال می‌کنند.

جامه‌بزرگی، ادامه داد: اقشار مختلف مردم با مطالعاتی که انجام می‌دهند در تلاش هستند تا افراد اصلح را انتخاب کرده و مجلس قوی از نمایندگان منتخب را تشکل دهند.

وی تصریح کرد: فرد اصلح باید دارای دو ویژگی ملی و محلی باشد بدین معنا که در ابعاد کشوری بتواند برای حفظ منافع ملی برنامه‌ریزی کرده و امنیت معنوی جامعه را برقرار کند و در ابعاد محلی نیز به صورت تخصصی وارد شده و قوانینی را تصویب کند که باعث رشد و تعالی فعالیت‌ها شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان اذعان کرد: به همین منظور در یک ماه اخیر هر هفته دو کنفرانس برای شفاف‌سازی و تشویق دانشجویان برای شرکت در انتخابات برگزار و راهکارهای انتخاب فرد اصلح تبیین شده است.

وی در پایان گفت: هر یک از دانشجویان و اساتید سفیری هستند برای اقشار مختلف جامعه چرا که مردم همواره رفتار دانشجویان و اساتید را رصد کرده و نحوه فعالیت و تصمیم‌گیری آنها را مد نظر خود قرار می‌دهند که برگزاری جلسات خاص برای اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در خصوص انتخابات می‌تواند تأثیر چشمگیری را بر تصمیمات اقشار گوناگون جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول