اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت دیر خبر داد

توزیع 10 تن مرغ منجمد در شهرستان دیر

خبرگزاری فارس: معاون صنعت، معدن وتجارت شهرستان دیر گفت: به منظور تنظیم بازار، 10 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب در این شهرستان توزیع شد.

توزیع 10 تن مرغ منجمد در شهرستان دیر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کرامت آزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این میزان مرغ، شش تن مرغ منجمد در فروشگاه‌های شهر دیر و چهار تن نیز در فروشگاه‌های شهرهای آبدان و بردخون به مردم عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: استقبال مردم برای خرید مرغ منجمد به نرخ مصوب رضایت‌ بخش است و در نظر داریم در مراحل بعدی نیز تا جایی که توان داشته باشیم به توزیع مرغ تعاونی اقدام کنیم.

آزاده ادامه داد: همچنین 20 تن پرتقال و 10 تن سیب تولید داخل خریداری شده و به زودی با قیمت مصوب در میان مردم شهرستان دیر توزیع می‎شود.

معاون صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر گفت: راه‎اندازی نمایشگاه بهاره در دیر در دستور کار است و کشیک نوروزی اصناف مانند نانوایی‎ها، تعمیرگاه‎ها و رستوران‎ها را نیر فعال می‎کنیم تا مشکلی برای مسافران نوروزی ایجاد نشود.

وی درارتباط با نحوه نظارت بر اصناف یادآور شد: این اداره برای حمایت از حقوق مردم به طور مرتب و منظم بر اصناف نظارت دارد و با هر گونه تخلف از قبیل گران‎ فروشی، کم‎‌فروشی و غیره برخورد می‌کند.

آزاده اضافه کرد: واحدهای صنفی نیز تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند که امیدوار هستیم بتوانیم در کنترل بازار و احقاق حقوق مردم موفق شویم.

وی اجرای طرح گشت مشترک با ادارات ذیربط از جمله تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی و بازرسی از صنوف بخش‌های تابعه شهرستان و تشکیل جلسات شورای پشتیبانی قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به صورت هفتگی را از برنامه‌های مستمر برای کنترل بازار شهرستان برشمرد.

آزاده اظهار داشت: در راستای کاهش قیمت کالا و تنظیم بازار سعی شود با عاملین پخش و تولیدکنندگان داخلی تعامل بیشتری صورت گیرد.

معاون صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر با اشاره به اجرای طرح شبنم یا کد رهگیری ‌روی کالاهای وارداتی در شهرستان دیر یادآور شد: هدف از این طرح شناسایی و جلوگیری از ورود و توزیع کالای قاچاق و بی‌کیفیت و جمع آوری آنها از بازار و سطح عرضه است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول