اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بازرگانی لارستان خبر داد:

توزیع 20 تن مرغ منجمد در لارستان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بازرگانی شهرستان لارستان از توزیع 20 تن مرغ منجمد در این شهرستان خبر داد.

توزیع 20 تن مرغ منجمد در لارستان
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، علی‌محمد ابراهیمی‌زاده شامگاه دیروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: به منظور تعدیل و کنترل نرخ مرغ این توزیع انجام شده و سهمیه مرغ شهرستان لارستان نیز توسط سازمان بازرگانی استان فارس افزایش یافته است.
وی افزود: تسریع در سازماندهی وضعیت بازار روز شهر لار توسط شهرداری، برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان «نمایشگاه ضیافت» از جمله اقدامات اداره بازرگانی این شهرستان است.
ابراهیمی‌زاده اضافه کرد: نمایشگاه ضیافت با شرکت واحدهای تولیدی و صنفی این شهرستان ویژه ماه مبارک رمضان است.
سرپرست اداره بازرگانی شهرستان لارستان از افزایش گشت‌های ویژه بازرسی در بازار و برخورد جدی‌تر با واحدهای صنفی متخلف، پیگیری جذب سهمیه اقلام ویژه ماه مبارک رمضان از طریق سازمان بازرگانی استان فارس خبر داد و بیان داشت: بازرسی‌های بهداشتی از کارگاه‌های تولید شیرینی، زولبیا و بامیه و آش فروشی‌ها توسط شبکه بهداشت و درمان با همکاری شهرداری و کنترل قیمت این اقلام توسط اداره بازرگانی از دیگر مصوبات جلسه تنظیم بازار بوده که توسط اداره بازرگانی انجام شده است.
جلسه ستاد تنظیم بازار لارستان به ریاست معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه لارستان در فرمانداری این شهرستان تشکیل و بر اجرای مصوبات توسط اداره بازرگانی، شبکه بهداشت درمان و شهرداری تأکید شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول