اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه اصولگرایان کرج:

تخریب کاندیداها با هیچ معیاری پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان کرج تاکید کرد: در شرایطی که همه نامزدها خود را مسلمان و پایبند به اصول اسلامی معرفی می‌کنند، تخریب رقیب تحت هیچ عنوانی پذیرفتنی نیست.

تخریب کاندیداها با هیچ معیاری پذیرفتنی نیست

محمود کیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: نظام ما یک نظام اسلامی و دینی بوده و پیشینه فرهنگی ملت ما بسیار غنی است.

وی تصریح کرد: پیروزی جمهوری اسلامی در بهمن 57 نیز نه یک انقلاب نظامی، بلکه ثمره حرکت فرهنگی – دینی مرجعیت معظم شیعه به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و همه محققان و کارشناسان از آن تحت عنوان انقلاب فرهنگی یاد می‌کنند.

این فعال سیاسی ادامه داد: رعایت اخلاق در همه حوزه‌ها یکی از توصیه‌های اصلی بزرگان دینی ما است و نباید در هیچ زمینه‌ای دست از اخلاق‌مداری برداریم.

 

* توصیه به رعایت اخلاق در کلام رهبر انقلاب

کیانی با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در مورد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: معظم‌له در ابتدا و سر فصل فرمایشات خود به اخلاق انتخاباتی اشاره کردند و این امر نشانه اهمیت موضوع است.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای غربی چشم به انتخابات ایران دوخته‌اند، گفت: در این شرایط حساس کنونی نباید رفتارهایی از کاندیداهای مورد تایید نظام و شورای نگهبان صورت گیرد که موجب خوشحالی دشمنان و سوء استفاده آنها شود.

 

* مجلس جای خدمت به مردم است

کیانی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی و هدف راه یافتن به آن باید خدمت به مردم باشد، گفت: هیچ کس نمی‌پذیرد فردی برای خدمت به مردم اقدام به رفتارهای غیر اخلاقی کرده و رقبای خود را تخریب می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع اکثر نامزدهای انتخابات مجلس به این اصول آگاه هستند و مردم نیز با بصیرت رفتار کاندیداها و هواداران آنها را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول