اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

انتخابات باید بدرآفرین و خیبرشکن باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: انتخابات باید بدرآفرین و خیبرشکن باشد.

انتخابات باید بدرآفرین و خیبرشکن باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه همدان، سردار عبدالرضا آزادی در همایش تجلیل از بسیجیان گردان امام علی(ع) سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: انسانی که عاشق امام و انقلاب اسلامی و دلداده رهبر است در هر عرصه‌ای احساس تکلیف کرده و در صحنه صیانت از ارزش‌های اصیل انقلاب و رهبری حضور پیدا کرده و به شایستگی نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیجی منتظر دستور نمی‌نشیند و به درستی تکلیف خود را می‌داند و باید در صحنه‌ها حاضر باشد، ابراز کرد: این حرکت بسیجی سبب زنده ماندن فضیلت‌های جامعه اسلامی ایران است که در این راستا یکی از این فضیلت‌ها، انتخاب مجلس شورای اسلامی کشور است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه انتخابات امری است که به برکت تحقق انقلاب اسلامی محقق شده است، عنوان کرد: انتخابات نماد مشارکت مردم در سرنوشت فردی مردم جامعه و به نوعی نماد عینی آزادی و استقلال کشور است.

وی با بیان اینکه انتخابات جایی است که مردم مقبولیت و مشروعیت نظام را تأیید کرده و به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: پیش‌بینی رهبری به فضل الهی این است که انتخابات مجلس نهم پرشور و باشکوه خواهد بود.

به گفته آزادی، انتخابات باید بدرآفرین و خیبرشکن باشد تا به بر این اساس هم دشمن و هم مستکبران و منافقان را از مأیوس کرده و موج بیداری اسلامی را شدت بخشد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم انتخاب فرد اصلح در انتخابات مجلس عنوان کرد: افرادی که برگزیده می‌شوند باید صالح، سالم و قوی باشند و مولفه‌های بیان شده توسط رهبری را داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان سخنانش ابراز کرد: این انتخابات در شرایطی اتفاق می‌افتد که با موج بیداری اسلامی در منطقه توأم شده و از طرف دیگر هم مقدمات این انتخابات در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن امسال فراهم شده است.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه و فعال گردان امام علی(ع) تجلیل شد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول