اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم-213

ابراهیمی: دشمنان درصدد تعطیلی انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: دشمن با تضعیف دموکراسی درصدد تعطیلی انتخابات در کشور است.

ابراهیمی: دشمنان درصدد تعطیلی انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان مازندران با بیان اینکه فضا برای برگزاری انتخاباتی سالم در سطح کشور و نیز استان فراهم است، اظهار داشت: بنا به تاکید وزیر کشور اعتبار مربوط به تهیه وسایل مورد نیاز انتخابات امسال 15 تا 20 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه 2میلیون و 2 هزار و 302 نفر نفر در استان مازندران واجد شرایط رای دادن هستند، یادآور شد: 151 هزار نفر از واجدان شرایط، رای اولی هستند.

ابراهیمی تنور انتخاباتی استان مازندران را گرم دانست و گفت: انتخابات به عنوان یک شاخص نقطه عطف نظام جمهوری اسلامی در کشور است.

وی بیان کرد: فتنه‌انگیزی و ظاهرفریبی استکبار جهانی در مراسم انتخابات پررنگ است، ضرورت دارد مردم با دشمن‌شناسی تمامی تهدیدها و چالش‌های فرا روی انتخابات را از بین ببرند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه نظام مردم سالاری دینی دموکراسی حقیقی در کشور است، یادآور شد: دموکراسی غرب در مقام شعار توخالی دروغین است.

این مسئول با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تضعیف دموکراسی دینی در کشور است، خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات دشمن درصدد تعطیلی انتخابات در کشور است.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به اینکه حاکمیت مردم‌سالاری دینی، ارزش‌های اسلامی، وصیتنامه امام راحل و رهنمودهای رهبری باید هدف نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد، متذکر شد: مبنای ارزش‌های اسلامی محور تبلیغات نامزدها باشد.

ابراهیمی اظهار داشت: به دنبال رعایت قانون از سوی مجریان و ناظران انتخابات هستیم و برای عملیاتی شدن انتخابات سالم و پرشور با مشارکت گسترده مردم تلاش می‌کنیم.

وی با تاکید براینکه نامزدهای انتخاباتی باید از جایگاه قانون در تبلیغات خود صیانت کنند، گفت: کاندیداهای انتخاباتی از بی‌قانونی بپرهیزند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با بیان اینکه هم اکنون 81 نفر برای نشستن بر 12 کرسی استان در مجلس شورای اسلامی در حال رقابت با یکدیگر هستند، بیان داشت: مازندران دارای 9 حوزه انتخابیه اصلی است که یک‌هزار و 102 شعبه ثابت شهری، یک‌هزار و 20 شعبه ثابت روستایی، 63 شعبه سیار شهری و 614 شعبه سیار روستایی است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول