اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری

188 نفر در حوادث ساوه کشته و مجروح شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از کشته و مجروح شدن 188 نفر بر اثر وقوع حوادث آتش‌نشانی در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

188 نفر در حوادث ساوه کشته و مجروح شدند

نصرت‌الله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 715 مورد حریق و آتش‌سوزی در این شهرستان به وقوع پیوست که در این حوادث 49 نفر کشته و 139 نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت 491 مورد حریق و 224 مورد حادثه در این شهرستان به وقوع پیوست که ماموران اعزامی به آتش‌سوزی یک‌هزار و 864 نفر و ماموران اعزامی به حوادث یک‌هزار و 60 نفر بوده است.

مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه با اشاره به وقوع حوادث آتش‌سوزی گفت: از مجموع آتش‌سوزی‌های رخ داده مسکونی 74 مورد، تجاری 42 مورد، کارخانه 13 مورد، آموزشی یک مورد، ضایعات 184 مورد، باغات 11 مورد، فضای سبز 46 مورد، دامداری شش مورد، مزرعه و خرمن 16 مورد، وسیله نقلیه 60 مورد، انباری 11 مورد، سایر موارد 27 مورد بوده است.

احمدی بیان داشت: حوادث رخ داده نیز شامل سه مورد سقوط در چاه، ریزش آمار دو مورد، انگشتری 29 مورد، تصادف 76 مورد، غرق شدن دو مورد، انفجار سه مورد، گیرکردن اعضا 24 مورد، آسانسور 31 مورد، سقوط در دریاچه یک مورد، اقدام به خودکشی دو مورد، کشف جسد یک مورد، سقوط از ارتفاع سه مورد، سایر موارد 45 مورد بوده است.

به گفته وی در سال گذشته 202 نفر بر اثر وقوع 243 حادثه و 472 مورد حریق در ساوه کشته و مجروح شدند.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول