اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل هماهنگی خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها:

خودروهای آتش‌نشانی ایران به استانداردهای جهانی نزدیک می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل هماهنگی خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با بیان اینکه توزیع خودروهای مجهز آتش‌نشانی با استانداردهای به روز صورت گرفته است، تصریح کرد: اگرچه هنوز به استانداردهای جهانی در این زمینه نرسیده‌ایم اما تلاش می‌کنیم به این استانداردها نزدیک شویم.

خودروهای آتش‌نشانی ایران به استانداردهای جهانی نزدیک می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حبیب‌الله رازی ظهر امروز در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش‌نشانان کشور در آمل با اعلام اینکه در سال‌ جاری هشتمین المپیاد عملیات ورزشی آتش‌نشانان کشور برگزار شده است، بیان داشت: در این رقابت‌ها 56 تیم حضور داشتند.

رازی با اشاره به اینکه برای سال‌های آتی برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری مسابقات عملیات ورزشی در تمام شهرهای کشور صورت گرفته است، تاکید کرد: دستورالعمل برگزاری این رقابت‌ها در 12 رشته ورزشی ابلاغ شده که به استان‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه کمیته‌های تخصصی در این زمینه تشکیل شده است، ادامه داد: این رقابت‌‌ها در سطوح استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

معاون مدیرکل هماهنگی خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با اشاره به اینکه مشخصات فنی و نقشه تیپ این ایستگاه‌ها مشخص شده است، گفت: موضوع جانمایی و استانداردسازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توزیع خودروهای مجهز نیز با استانداردهای به روز صورت گرفته است، تصریح کرد: اگرچه هنوز به استانداردهای جهانی در این زمینه نرسیده‌ایم اما تلاش می‌کنیم به این استانداردها نزدیک شویم.

رازی با اشاره به اینکه برای نخستین بار کمیته کاری در ارتباط با آمادگی آتش‌نشانان کشور تشکیل شده است، گفت: در این کمیته یکی از شرایط لازم برای استخدام آتش‌نشانان جدید داشتن آمادگی جسمانی است.

وی افزود: به همین منظور برای استخدام این قشر، هشت تست ورزشی پیش‌بینی شده است.

انتهای ‌پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول