اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری

ایستگاه آتش‌نشانی فرادنبه کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: کلنگ احداث ایستگاه آتش‌نشانی فرادنبه از توابع شهرستان بروجن امروز با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد.

ایستگاه آتش‌نشانی فرادنبه کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز در این مراسم، اظهار داشت: به‌ منظور بهره‌برداری از ایستگاه آتش‎نشانی افزون بر 781 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

محمود عیدی افزود: هم اکنون در دولت بستر کار برای خدمات‌رسانی به مردم فراهم شده است، لذا باید از فرصت باقی‌مانده نهایت بهره را ببریم.

وی در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی با همت مردم و رهبری امام خمینی به پیروزی رسید و امروز در اوج اقتدار، عظمت و عزت در جهان قرار دارد.

عیدی با اشاره به اینکه دشمن همواره تلاش می‌کند از پیشرفت کشور جلوگیری کند، بیان داشت: راه‌اندازی جنگ تحمیلی و فتنه‌گری‌های سال‌های اخیر از جمله توطئه‌های دشمن در دوران انقلاب اسلامی بوده است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، گفت: انجام کارها با نیت الهی سبب شد تا امام ‌راحل فراتر از زمانه خودش به‌عنوان فردی بزرگ موجبات پیروزی یک انقلاب را فراهم کند.

وی افزود: آنچه موجب شد تا امام خمینی (ره) فراتر از دوران زندگی خود باشد، حرکت تحت سیطره کامل ولایت الهی بود.

بهره‌برداری از سالن چند منظوره شهید علیاری بروجن، آغاز عملیات اجرایی ایستگاه آتش نشانی نقنه، بهره برداری از مرغداری 20 هزار قطعه‌ای نقنه، بهره برداری از شبکه برق شهرک‌های الهیه و بهشتی بروجن و بهره برداری از سیلوی ذخیره کارخانه آرد زاگرس بروجن از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرستان بروجن است که امروز با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول