اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین اعلام کرد

اعطای دیپلم مهارت آتش‌نشانی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: هشتمین دوره آزمون ادواری مهارت آتش‌نشانی برای متقاضیان دریافت مدرک دیپلم آتش‌نشانی در قزوین برگزار می‌شود.

اعطای دیپلم مهارت آتش‌نشانی در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین، سید علی شفیعی بیان کرد: این سازمان براساس تفاهم نامه با سازمان آموزش و پرورش و آیین مصوب و هماهنگی با سازمان آموزش و پرورش استان قزوین در نظر دارد نسبت به ثبت نام از افراد واجد شرایط شرکت در آزمون ادواری سال 1391 در رشته مهارت آتش‌نشانی و ایمنی و برگزاری آزمون مذکور در اول اردیبهشت ماه سال آینده اقدام کند.
وی ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در هشتمین دوره آزمون مهارت آتش‌نشانی می‌توانند از دهم تا بیستم دی ماه سال جاری در ساعت اداری به جهاد دانشگاهی واحد قزوین واقع در خیابان خیام شمالی، جنب بانک ملت مراجعه کنند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین اضافه کرد: مدارک لازم برای ثبت نام در این آزمون شامل ارائه معرفی نامه یا گواهی گذراندن واحدهای درسی مبنی بر دریافت دیپلم کار و دانش تا پایان سال 1391 از آموزش و پرورش یا آموزشگاه محل تحصیل متقاضیان است و معرفی نامه مذکور فقط باید از سوی آموزشگاه‌ها، نواحی و بخش‌های مربوط به آموزش و پرورش استان قزوین صادر شده باشد و از متقاضیانی که خارج از محدوده این استان معرفی نامه ارائه کنند، ثبت نام به عمل نخواهد آمد.
وی عنوان کرد: هشتمین دوره آزمون ادواری مهارت آتش‌نشانی به صورت نیمه حضوری برگزار می‌شود و متقاضیان باید طبق برنامه تعیین شده در کلاس‌های مربوط که از اواخر دی ماه سال جاری تا نیمه اول فروردین سال آینده تشکیل می‌شود، شرکت کنند.
شفیعی تصریح کرد: آن دسته از متقاضیانی که برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده اما از حضور در کلاس‌ها خودداری کنند، اجازه شرکت در آزمون را نخواهند داشت.
وی یادٱور شد: آزمون مهارت آتش‌نشانی در دو بخش تئوری و عملی اجرا می‌شود و شرکت‌کنندگان باید در هر دو بخش نصاب نمره قبولی را کسب کند تا موفق به دریافت گواهینامه مربوط شوند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین زمان برگزاری آزمون تئوری را اول اردیبهشت سال 1391 اعلام کرد و گفت: آزمون عملی نیز 10 روز پس از اعلام نتایج آزمون تئوری برگزار خواهد شد.  
وی تأکید کرد: گواهینامه پذیرفته‌شدگان در آزمون ادواری آتش‌نشانی اوایل تیرماه سال آینده ارائه خواهد شد؛ این گواهینامه معادل 47 واحد درسی محسوب می‌شود و دارندگان آن می‌توانند با گذراندن بقیه واحدهای درسی در مدارس بزرگسالان موفق به دریافت دیپلم آتش‌نشانی شوند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول