اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

6 هزار بانوی اردبیلی زیر پوشش طرح رحمت قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: در قالب طرح رحمت با هدف توانمند‌سازی بانوان بیش از 6 هزار و 500 بانوی اردبیلی زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

6 هزار بانوی اردبیلی زیر پوشش طرح رحمت قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری‌اصل پیش از ظهر امروز در نشستی با بانوان منتخب اردبیل اظهار داشت: از زمان روی کار آمدن دولت خدمتگزار اجرای طرح رحمت به صورت فراگیر و با پوشش جمعیتی بیشتر آغاز شده و قرار است در قالب این طرح بانوان به توانمندی‌های علمی، اجتماعی و مهارتی در خانه‌داری برسند.

‌وی با یادآوری اینکه پوشش بانوان در اجرای این طرح امسال سه برابر افزایش یافته است، تصریح کرد: حدود 25 میلیون تومان برای اجرای این طرح اختصاص یافته و همچنان از سوی مرکز امور زنان رئیس جمهوری اجرای این طرح‌ها در ابعاد مختلف مدنظر و مورد پیگیری است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل سلامت زنان را یکی از رویکر‌دهای اصلی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اعلام کرد و افزود: اگر این سلامت و توجه به معیارهای توسعه یافتگی فعالیت بانوان مدنظر قرار گیرد ما در بخش‌های مختلف موفقیت‌های خوبی را به دست می‌آوریم.

جعفری‌اصل یکی از اصلی‌ترین اهداف اجرای طرح رحمت با اولویت توانمند‌سازی بانوان را ارائه مهارت‌های زندگی و اجتماعی با رویکرد دینی و با توجه ویژه به سیره ائمه اطهار توصیف کرد.

این مسئول بیان داشت: این طرح در روستاهای استان و با هدف تحکیم بنیان خانواده و توسعه مهارت‌های زندگی و تقویت مبانی آموزشی در حال اجرا است.

مشاور استاندار اردبیل اضافه کرد: در قالب این طرح بانوان با آیین همسر‌داری، تربیت فرزند‌ بر اساس شیوه‌های تربیت صحیح اسلامی، اعتلای تقوا و امنیت خانواده و همچنین شأن زنان در نظام خانواده آشنا می‌شوند.

جعفری‌اصل آگاه‌سازی و ارتقای شناخت آگاهی زنان نسبت به موضوع عفاف و حجاب و سلامت نظام خانوادگی را از دیگر اهداف برگزاری این طرح ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود به یوم انتخابات و حساسیت حضور بانوان هم‌دوش با مردان و اعضای خانواده در پای صندوق رای را یادآور شد و افزود: شرکت در انتخابات در حقیقت مظهری از بلوغ سیاسی و اجتماعی زنان ما است چرا که بعد از پیروزی انقلاب زنان ما در عرصه‌های مختلف توانمند بوده و مدیریت‌های متعددی را عهده‌دار شدند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول