اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

کاندیداها از کلی‌گویی و فریب افکار عمومی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: کاندیداها به شدت از کلی‌گویی و فریب افکار عمومی و دادن وعده‌های بی‌اساس خودداری کنند.

کاندیداها از کلی‌گویی و فریب افکار عمومی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی پیش از ظهر امروز در بازدید از ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدهای حوزه انتخابیه یزد و صدوق اظهار داشت: برنامه‌محوری در تبلیغات انتخاباتی و پرهیز از کلی‌گویی و فریب افکار عمومی سرلوحه کار نامزدهای انتخاباتی باشد.

وی بر رعایت قوانین انتخاباتی تاکید کرد و افزود: قوانین انتخابات و تبلیغات باید توسط تمام نامزدهای انتخابات مدنظر قرار گیرد.

سیفی با بیان اینکه روز 12 اسفندماه روز ایستادگی مردم با بصیرت ایران اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی نظام است، عنوان کرد: در حال حاضر بنابر گزارش‌های رسیده 120 شبکه ماهواره‌ای در حال رصد کردن فعالیت‌های انتخاباتی در کشور هستند و این شبکه‌ها هر روز با تبلیغات مسموم و آلوده در صددند با القای تحریم و تهدید بتوانند حضور مردم را در این دوره از انتخابات کمرنگ نشان دهند.

فرماندار یزد ادامه داد: اما باز هم مردم شریف با حضور باشکوه خود در روز 12 اسفندماه در پای صندوق‌های رأی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام، انقلاب، شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری مشت محکمی را بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان خواهند زد.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم آزادانه می‌توانند برای سرنوشت و آینده خود تصمیم‌گیری کنند و این واقعیت به تمام جهانیان نشان می‌دهد که در ایران دموکراسی و مردم‌سالاری واقعی اجرا می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان یزد از کاندیداها خواست از هرگونه اسراف و صرف هزینه‌های زیاد پرهیز نمایند و تنها به بیان اهداف و برنامه‌های خود بپردازند تا مردم بتوانند اصلح‌ترین را برای نمایندگی خود در دوره نهم مجلس شورای اسلامی برگزینند.

سیفی با تاکید بر اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در این سه دهه بیشمار بوده است، به نامزدها توصیه کرد: در جلسات تبلیغاتی خود در مورد جهش‌ها و پیشرفت‌های علمی که در عرصه‌های مختلف به دست آمده است، سخنرانی کنند.

به گزارش فارس، شب گذشته نیز فرماندار یزد از ستاد تبلیغات انتخاباتی هفت نامزد انتخابات بازدید کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول