اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

12 اسفند وعده پیوند مردم با نظام است

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر گفت: انتخابات 12 اسفند فرصتی تاریخی برای مردم حماسه‌ساز ایران است.

12 اسفند وعده پیوند مردم با نظام است

جمشید سعادتمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی اظهار کرد: ولایت‌مداری، کارآمدی، توجه به مصالح ملی، قانون‌مداری و خردورزی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در گزینش نمایندگان مجلس نهم لازم و مورد تاکید است.

شهردار باقرشهر اظهار داشت: انتخابات 12 اسفند فرصتی تاریخی برای مردم حماسه‌ساز ایران است که تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با درایت و بصیرت لازم بار دیگر با خلق حماسه همچون انتخابات گذشته، انقلاب و نظام اسلامی را با حرکت شگفتی‌ساز خود، پویا نموده و دشمنان ایران اسلامی را مایوس کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات تهدیدهای دشمنان را نقش بر آب می‌کند بنابراین از مردم شریف و فهیم ایران تقاضا دارم در راستای تحقق استقلال و عزت اسلامی نظام جمهوری اسلامی بکوشند و با حضور در صحنه انتخابات اهداف ارزشمند و کلان نظام را در نظر بگیرند و تا رسیدن به کشوری پیشرفته و بدون هرگونه وابستگی از تلاش دست بر ندارند.

شهردار باقرشهر تصریح کرد: 12 اسفند با مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخابات در امنیت کامل، ان‌شاءالله شاهد حضور غرورانگیز مردم در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز خواهیم بود. 

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول