اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 72

رئوفی‌نژاد: 12 اسفند روز انجام تکلیف هر ایرانی است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: 12 اسفند روز مبارک و روز عمل به تکلیف برای هر ایرانی است.

رئوفی‌نژاد: 12 اسفند روز انجام تکلیف هر ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه یکشنبه در جمع مردم شهر نیک‌پی، اظهار کرد: در شرایط حساس، مهم و تاثیر گذار نظام جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی بر دوش همه مردم است.

وی با بیان اینکه انتخابات از عرصه‌های تاثیر گذار و مهم هر جامعه محسوب می‌شود، گفت: نقش مردم در عرصه‌های سرنوشت ساز انقلاب همواره تاثیر گذار بوده و در این انتخابات نیز این نقش اهمیت بیشتری دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان توطئه‌های دشمنان علیه نظام وجود دارد، افزود: نقش و تاثیر مردم در تعیین سرنوشت خود پس از گذشت 33 سال هنوز تغییر نیافته و هیچ تفاوتی با گذشته ندارد.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را حضور گسترده و پررنگ مردم در صحنه عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام با توطئه‌های مختلف برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات تلاش می‌کنند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است که با رهبری امام خمینی (ره) و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند، یادآور شد: این انقلاب مردمی در حال حاضر نیز با حضور مردم در صحنه به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه طی 33 سال گذشته اداره مملکت به دست مردم است، افزود: مردم در تعیین سرنوشت خود تاثیر گذار بوده  و با حضور در انتخابات سرنوشت خویش را رقم می‌زنند.

استاندار زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون بیان داشت: تحمیل هشت سال جنگ به ملت ایران از ترفندهای دشمنان با هدف براندازی نظام بود که خوشبختانه با حضور مردم در صحنه این عرصه بسیار حساس با پیروزی سپری شد.

وی ایثار، فداکاری، گذشت، دین‌مداری، ولایت‌مداری و شهادت طلبی را از ویژگی‌های مردم ایران برشمرد و گفت: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با همین روحیه در صحنه حاضر شدند و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر دشمن در حوزه جنگ نرم تلاش می‌کند، افزود: فتنه‌ها، هجمه‌ها و حمله‌های مختلف به نظام  برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های حساس کشور است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر رژیم اشغالگر قدس در بدترین  وضعیت به سرمی‌برد، خاطرنشان کرد: امروز پایگاه‌های اصلی رژیم اشغالگر قدس و آمریکا در منطقه خاورمیانه متزلزل شده و جایگاهی در این منطقه ندارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه پیروزی‌های مختلف انقلاب اسلامی  به دلیل مقاومت مردم رقم خورده است، افزود: در حال حاضر ملت‌های منطقه با الگوگیری از نظام جمهوری اسلامی بیداری اسلامی عربی را راه انداخته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور در استان گفت: 12 اسفند روز مبارک و روز عمل به تکلیف برای هر ایرانی محسوب می‌شود.

رئوفی‌نژاد مهم‌ترین مسئله انتخابات را حضور حداکثری عنوان کرد و گفت: هرچه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود بیشتر شود جامعه از توطئه‌های دشمنان مصون می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح خاطرنشان کرد: کاندیدای نمایندگی مجلس نباید به کانون‌های قدرت و ثروت وابسته بوده و از قدرت برای ارتقای خود استفاده کند.

استاندار زنجان ابراز امیدواری کرد مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرینی در کارنامه افتخار آفرین خود ثبت کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول