اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی:

حضور 120 غرفه در نمایشگاه بهاره بیرجند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از حضور 120 غرفه در نمایشگاه بهاره خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: بین 15 تا 20 درصد غرفه‌ها از خارج استان حضور دارند.

حضور 120 غرفه در نمایشگاه بهاره بیرجند

نادر میرشکار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند از برگزاری نمایشگاه بهاره از 13 اسفندماه در بیرجند خبر داد و اظهار داشت:‌ این نمایشگاه که در آستانه عید برگزار می‌شود، می‌تواند کمک بزرگی به مردم برای انجام خریدها کند.

وی تصریح کرد:‌ مساحت نمایشگاه امسال کاهش پیدا کرده است ولی سعی شده که در قیمت غرفه‌ها تغییری ایجاد نشود.

*تیم‌های نرخ‌گذاری کار قیمت‌گذاری کالاهای نمایشگاه را انجام می‌دهند

قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی افزود:‌ تیم‌های نرخ‌گذاری کار قیمت‌گذاری کالاهای نمایشگاه را انجام می‌دهند همچنین نظارت دقیقی نیز بر کار غرفه‌های نمایشگاه و قیمت‌های اعلام شده، انجام می‌شود.

میرشکار در مورد کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره نیز گفت:‌ امسال تیم کارشناسی بر کیفیت کالاهای وارد شده به نمایشگاه نظارت می‌کنند تا شاهد ارائه کالاهای بی‌کیفیت در نمایشگاه و اعتراضات مردمی نباشیم.

وی تصریح کرد:‌ در این نمایشگاه بخش پوشاک، مواد غذایی مانند برنج، روغن، گوشت و آجیل و همچنین چند غرفه جانبی حضور دارند.

قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی افزود:‌ این نمایشگاه همچنین قرار است در سایر شهرستان‌های استان نیز تا قبل از پایان سال برگزار شود.

میرشکار در مورد تامین برنج مورد نیاز در استان نیز گفت:‌ این کار به سازمان تعاون روستایی واگذار شده اما تعاونی‌های مرزنشین نیز با توجه به معافیت‌های 100 درصدی مالیات که دارند نیز می‌توانند نسبت به واردات برنج اقدام کنند و می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

*پیش‌بینی 18 مرکز عرضه مستقیم مرغ در ایام عید

وی اظهار داشت:‌ یکی از اقداماتی که در راستای تنظیم قیمت بازار در ایام عید در بخش مرغ انجام شده پیش‌بینی فعالیت 18 مرکز عرضه مستقیم مرغ است که باید با قیمت ارزان‌تر مرغ را در دسترس خریداران قرار دهند.

انتهای پیام/ح20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول