اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه پایداری خراسان رضوی:

ساکتان فتنه 88 شایسته حضور در مجلس و نظام نیستند

خبرگزاری فارس: نامزد انتخاباتی مورد حمایت جبهه پایداری خراسان ‌رضوی گفت: ساکتان فتنه 88 شایسته حضور در مجلس و نظام نیستند زیرا در جریان فتنه عده‌ای در داخل، مقابل آن و عده‌ای از ساکتان آن بودند.

ساکتان فتنه 88 شایسته حضور در مجلس و نظام نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید هاشم بنی‌هاشمی صبح امروز در دیدار عمومی با مردم مشهد در مسجد حیدری‌ها  خیابان توحید مشهد اظهار داشت: در فتنه 88 بین مجلس و دولت، مجلس عملکرد بهتری داشت.

بنی‌هاشمی گفت: بنده در صورت ورود به مجلس از بین حداد عادل و لاریجانی به حداد عادل برای ریاست مجلس رای خواهم داد چرا که او را شایسته‌تر و سیاستمدارتر از دیگران می‌بینم.

وی در ارتباط با فتنه و جریانات مربوطه به آن گفت: بعد از هر فتنه افراد موضع‌های مختلف می‌گیرند و در محافل تبلیغاتی انتخاباتی نباید افراد یکدیگر را مورد هدف قرار دهند و یکدیگر را متهم کرده و به دروغ‌پردازی بپردازند. فضای تبلیغاتی فرصتی برای بررسی مسائل کشور است و افراد باید اولویت‌های کاری خود را مطرح کنند.اصول ولایت فقیه تبیین‌کننده اسلامیت نظام و جمهوریت تبیین‌کننده جمهوریت حضور و مشارکت مردم برای اداره کشور است.

نامزد انتخاباتی مورد حمایت جبهه پایداری خراسان ‌رضوی گفت: همزمان با روزهای تظاهرات و انقلاب در کانون بحث انتقاد دینی شهید هاشمی‌نژاد، مسجد صاحب‌الزمان در روزهای جمعه، سخنرانی‌های آیت‌الله خامنه‌ای در مسجد کرامت و سخنرانی که محفل جوانان بود نیز حضور پیدا می‌کردم.

شهردار سابق مشهد افزود: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه علم و صنعت حضور با فضای شاهنشاهی آن زمان که کتاب‌های چپی و چپ‌گراها ترویج می‌شد مشغول به تحصیل شدم ضمن اینکه در کنار این موضوعات فعالان انقلابی به انتشار و توزیع کتب اسلامی نیز می‌پرداختند.

بنی‌هاشمی عنوان کرد: در مبارزات دانشجویی با رژیم منحوس پهلوی دستگیر شدم و به زندان قزل قلعه و اوین انتقال پیدا کردم  که در آنجا نگرش‌های متفاوتی وجود داشت.

وی با اشاره به نقش خود در ساخت صحن جامع حرم رضوی گفت: در زمان حضورم در استان قم به عنوان استاندار همزمان با ریاست جمهوری خاتمی با شروع فتنه آن سال‌های قم و مشکلات با رئیس‌جمهور وقت استعفا دادم.

نامزد انتخاباتی مورد حمایت جبهه پایداری خراسان ‌رضوی گفت شد: در پارک علم و فناوری در زمینه پژوهش‌های مورد نظرم حضور پیدا کردم که همچنین اختراع گلخانه‌های قابل انتقال  را نیز به ثبت رساندم.

وی با اشاره به وجود مشکل در زمینه اقتصادی کشور گفت: رهبر گرانقدر پیرو همین موضوع فرمان جهاد اقتصادی را صادر کردند و ما باید برای مقابله با این موضوع با دشمن جهاد کنیم.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول